הרשמה

השחקן ג'ים פרנץ' הלך לעולמו בגיל 89

אחד האנשים המעוטרים בארצות הברית בתחום הרדיו שתרם את קולו גם למספר משחקי מחשב

נפרדים מהשחקן שדיבב את ביל ב-Left 4 Dead ותרם את קולו לכותרים נוספים של Valve

ג'ים פרנץ' (Jim French), מגיש רדיו בסיאטל, ארצות הברית, ושחקן שדיבב את Bill Overbeck ב-Left 4 Dead מ-2008, הלך לעולמו בימים האחרונים בגיל 89. פרנץ', שהוא ותיק (Veteran) מלחמת העולם השניה, היה אחד מהמדובבים במשרה מלאה האחרונים שהפיקו תוכניות רדיו בתחנות מסחריות בארצות הברית.

הרזומה של פרנץ' בתחום הרדיו בארצות הברית הוא מרשים עם מספר תוכניות מפורסמות שהפיק, אבל אנחנו הגיימרים כנראה נכיר אותו יותר מהתפקיד שעשה בשנת 2008 כאשר דיבב את Bill ב-Left 4 Dead. אם אתם לא זוכרים, הדמות שפרנץ' גילם, ביל, הייתה בעצם אדם מבוגר, ותיק מלחמת וייטנאם החובש כומתה על ראשו, והוא היה אחד מארבעת השורדים המקוריים שנלחמו באפוקליפסת הזומבים בלהיט המולטיפלייר של חברת Turtle Rock Studios.

התפקיד של פרנץ' בגיימינג לא הסתיים רק ב-Left 4 Dead. הוא גם עשה את הקול של Father Grigori ב-Half Life 2, ואת הקול של Elder Titan ב-Dota 2. שימו לב שכל שלושת הכותרים שלהם הוא תרם את קולו הופצו על ידי חברת Valve.

ג'יימס פרנץ' נולד בשנת 1929 בסיאטל, ארצות הברית. במהלך מלחמת העולם השניה, הוא שימש ככתב ומגיש של תוכניות שבועיות בשירות הרדיו של הכוחות האמריקאיים. לאחר המלחמה, פרנץ' השתקע בעיר הולדתו סיאטל והמשיך בקריירת השידור שלו. הוא זכה לקרדיטים ביותר מ-500 תוכניות על התרומה שלו גם בכתיבה וגם בהופעה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י