הרשמה

יוצר PUBG לא מרוצה מחקיינים ומעוניין בהגנה על זכויות יוצרים

משחקי החיקוי - גרסת המציאות

גרין הדגיש שחברות הוצאה לאור רבות נוטות במקרים רבים לקחת רעיון של צוות קטן, לשנות אותו ולנכס אותו לעצמם

ברנדן גרין (Brendan Green), יוצר PUBG, רוצה שזכויות יוצרים על משחקי מחשב ילכו בדרכם של המודלים העסקיים מתחומי המוזיקה והסרטים.

גרין לא כל כך אוהב את העובדה שמשחקים רבים מחקים, לטענתו, את PUBG ולמעשה, משבטים את עבודתו. לדבריו, למשחקים ולקניין רוחני צריכה להיות הגנה כלשהי נגד מהלכים שכאלה: "אני רוצה שמפתחים אחרים יפתחו משחקים משלהם מהזא'נר... שלא יעתיקו דברים מהמשחק שלנו. בסרטים ומוזיקה, קיימת הגנה על קניין רוחני ואתה באמת יכול לעקוב אחרי היצירה שלך. זה משהו שצריך לבדוק אותו".

גרין הדגיש שחברות הוצאה לאור רבות נוטות במקרים רבים לקחת רעיון של צוות קטן, לשנות אותו ולנכס אותו לעצמם. הסיבה לכך היא כי לאותן חברות יש הרבה יותר כסף ותקציב שאותו ניתן להשקיע בפיתוח הרעיון.

לגרין אין כוונה לגרום לחברות שמעתיקות את היצירה שלו להיסגר. למעשה, הוא רוצה לעזור להגדיל את הז'אנר שעזר ליצור. דבר כזה יכול לקרות, לטענתו, רק כאשר מפתחים אחרים ימצאו דרכים חדשות ומעניינות להרחיב אותו.

אומנם במערב לא ראינו יותר מדי חיקויים של המשחק, אך סין מפוצצת בהם. בין אם מדובר במובייל או במחשב, חיקויים של PUBG בסין הם בעיה רצינית. בניגוד למשחקים כמו Fortnite, שמציגים אלמנטים ייחודיים, החיקויים הסיניים מעתיקים כל פרט החל מהעיצוב ועד למאפייני ה-balance.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י