הרשמה

המשחק Bayonetta 2 יאפשר משחק אלחוטי מקומי עם חבר, מחיר המשחק נחשף

עוד פרטים לגבי הפורט ל-Switch נחשפו

בנוסף, Platinum Games שחררו כמה תמונות מהפורט

אם לא קניתם Wii U, כנראה שפספסתם את Bayonetta 2, אחד ממשחקי האקשן הטובים ביותר שיצאו בעשור האחרון. אז עכשיו כשהוכרז שהמשחק יגיע יחד עם קודמו (ומשחק חדש לגמרי בסדרה) לקונסולה הנוצצת והחדשה של נינטנדו, Nintendo Switch, יש כאן הזדמנות נוספת לאנשים לשחק במשחק הנהדר הזה.

לאחר ההכרזה, חברת Platinum Games האמונה על יצירת המשחקים פרסמה עוד פרטים לגבי היציאה של Bayonetta 2 לקונסולה. המשחק יכלול אפשרות לשחק במצב המשחק Tag Climax יחד עם חבר שיש לו גם את הקונסולה, כשהפעם יש לנו אופציה לשחק איתו באותו החדש במצב אלחוטי מקומי מבלי להתחבר לאינטרנט. כמובן שעדיין אפשר לשחק במשחק באינטרנט עם חבר מרוחק. החברה גם אישרה שהמשחק יעשה שימוש ב-Amiibo, למרות שהיא לא פירטה איך הוא ישפיע על המשחק.

באופן דווקא מפתיע, האפשרות לצלם סרטוני וידאו מהמשחק תיתמך מההתחלה ויהיה אפשר לצלם סרטונים של עד 30 שניות מהמשחק ולהעלות לרשתות החברתיות. החברה גם פרסמה איך יעבוד המחיר של המשחק ב-Eshop הדיגיטלי: המשחק השני בסדרה יעלה 50 דולר (או 50 יורו עבור משתמשים אירופאים) ב-Eshop כשלאחר הקנייה של המשחק יהיה אפשר לקנות את המשחק הקודם בסדרה, Bayonetta, עבור עוד 10 דולרים. אם קניתם קודם את Bayonetta אז המשחק יעלה לכם 30 דולר עם האופציה לקנות את המשחק השני בסדרה בעוד 30 דולר. בחישוב פשוט: שני המשחקים ביחד יעלו 60 דולר כשיהיה לכם את האופציה לקנות רק את אחד מהם כל פעם. זה נראה שהגרסה הפיזית של המשחק Bayonetta 2 (בעוד שלא הוכרזה עדיין) תעלה 60 דולר ופשוט תכלול את המשחק הראשון כקוד להורדה אבל אין לנו עדיין פרטים נוספים אז ברגע שיהיה נעדכן.

החברה גם פרסמה תמונות מהפורט שאתם יכולים לראות כאן למטה. גם אתם מתרגשים לקראת היציאה של המשחקים? הם זה יגרום לכם לקנות סוויץ' במידה ולא קניתם עדיין? שתפו אותנו.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י