הרשמה

המשחק Bayonetta 3 הוכרז, יגיע אקסקלוסיבית ל-Nintendo Switch

טקס פרסי המשחקים הציג הרבה הפתעות השנה

שני המשחקים הקודמים בסדרה גם יגיעו לקונסולה בתחילת 2018

אם העובדה שמשחק השנה בגיימינג הגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch לא הצליחה לשכנע אתכם לקנות את הקונסולה של נינטנדו עדיין, אולי העובדה ששניים ממשחקי האקשן הטובים שיצאו אי פעם מגיעים לקונסולה של נינטנדו (אחד מהם אקסקלוסיבי לקונסולות של נינטנדו) ישכנע אתכם לקנות את הקונסולה. ואם זה לא מספיק, אז אולי גם העובדה שהמשחק השלישי בסדרה יגיע בקרוב ל-Switch.

בטקס פרסי המשחקים לשנת 2017 נינטנדו יצאה בהכרזה שהמשחק השלישי בסדרת משחקי Bayonetta יגיע אקסקלוסיבית ל-Nintendo Switch. ההכרזה לוותה בטריילר שמציג לנו את המכשפה הלוחמת נלחמת באויב חדש ולא בדיוק מצליחה להתמודד מולו כשסוף הסרטון מציג אותה מתפרקת ומתפוררת כשרק האקדחים המפורסמים שלה נשארים. עוד אין פרטים נוספים על הסיפור או תאריך יציאה.

שני המשחקים הקודמים בסדרה גם יגיעו ל-Nintendo Switch, כשבעוד שהמשחק הראשון בסדרה יצא כמעט לכל קונסולה אפשרית ולמחשב, המשחק השני בסדרה הגיע אקסקלוסיבית ל-Wii U כך שזאת תהייה הזדמנות נהדרת להרבה אנשים סוף סוף לשחק במשחק הזה על ה-Switch המוצלח יותר. בטריילר של המשחקים אין מחיר אבל כן נחשף תאריך יציאה מדויק עבורם - ה-16 בפברואר. זה גם נראה שקוד הורדה יגיע עם כל קנייה פיזית של Bayonetta 2, אבל נחכה לעוד פרטים לגבי המחיר של המשחקים בהמשך.

אלו הן חדשות מדהימות עבור הסוויץ' שמקבל שני משחקי אקשן מהמעלה הראשונה שאפשר יהיה לשחק בכל מקום ובכל זמן.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י