הרשמה

קוג'ימה, דל טורו והגיטריסט של אבנג'ד סבנפולד יופיעו בכנס פרסי המשחקים

האם נזכה לחזות בחומרים נוספים מתוך Death Stranding?

המוזיקאים יבצעו יחד קטעים מוזיקליים מוכרים מעולם משחקי המחשב

כנס פרסי המשחקים נמצא ממש ימים ספורים מאיתנו וכעת, מתחילים לצוץ שמות של כמה מהסלבריטאים שיופיעו בו. בין אותם מפורסמים ניתן יהיה למצוא את יוצר Metal Gear ו-Death Stranding, הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) ולצדו, את הבמאי גילרמו דל טורו (Guillermo del Toro).

בזמנו, עבדו קוג'ימה ודל טורו על משחק חדש בסדרת Silent Hill שבוטל בסופו של דבר. דל טורו, שביים בעבר את הסרטים "המבוך של פאן" ו"הלבוי", יגלם דמות ב-Death Stranding, אך לא נראה שהוא שותף בדיונים הקריאטיביים. העובדה שקוג'ימה ודל טורו יופיעו ביחד על אותה במה לא בהכרח אומרת שנלמד משהו חדש על Death Stranding, אבל לעולם אין לדעת.

סלבריטאים נוספים שאושר כי יופיעו בטקס פרסי המשחקים כוללים את הגיטריסט של להקת המטאל, אבנג'ד סבנפולד, סיניסטר גייטס (Synyster Gates), ואת הצ'לנית המפורסמת טינה גו (Tina Guo). שני המוזיקאים יופיעו כחלק מתזמורת הכנס, הכוללת כמה מכשרונות הגדולים ביותר מז'אנרי הקלאסיקה והרוק. אותה תזמורת תבצע קטעים מוזיקליים מוכרים מעולם משחקי המחשב.

הכנס ייערך ב-8 בדצמבר, בשעה 3:30 בלילה (שעון ישראל). הכנס צפוי לכלול חדשות וחשיפות שונות כגון הצצה ראשונה למשחקיות במפה המדברית החדשה של PUBG. המועמדים למשחק השנה הם: Horizon: Zero Dawn, Persona 5, PUBG, Super Mario Odyssey ו-The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י