הרשמה

המשחק Cyberpunk 2077 ישאיר את החמדנות לאחרים

CD Projekt Red שוב מוכיחים שהם בעדנו

החברה יצאה בהצהרה בטוויטר ש-Cyberpunk 2077 יהיה לא פחות מ-The Witcher 3: The Wild Hunt עם קמפיין סינגלפלייר מצוין, עולם פתוח ו-Story driven RPG.

לאור ההתפתחויות הרבות סביב חברת EA ומשחקה Battlefront 2, התפתחויות שהשפיעו גם על NFS: Payback נראה כי לא לכל החברות יש את אותה תאוות בצע כמו במקרה הנ"ל.

סטודיו CD Projekt Red (יוצרי The Witcher) הודיעו לא מכבר על אלמנטים של משחקי אונליין במשחקם החדש, Cyberpunk 2077, מהלך לא שגרתי מצד החברה שמתמחה במשחקי תפקידים באופליין. הצהרה זו הביאה לחששות רבות, שכן אלמנטים של אונליין במשחקי תפקידים Offline הם לרוב משאבת כספים (Shadow of War למשל) ולא מאפיינת את CD Projekt Red.

למעשה, משתמשים רבים הרגישו כי CDPR בוגדים באמונם ומצטרפים לסית'ים ולאימפריה. דבר זה הגיע בדמות Memeים רבים. אך החברה יצאה במהירות בהצהרה בטוויטר ש-Cyberpunk 2077 יהיה לא פחות מ-The Witcher 3: The Wild Hunt עם קמפיין סינגלפלייר מצוין, עולם פתוח ו-Story driven RPG. והכי חשוב "אתה מקבל את מה ששילמת עליו - ללא בולשיט, רק משחקיות כמו Wild Hunt. אנו נשאיר את החמדנות לאחרים".

בכך CDPR מוכיחים שוב ושוב שהם פה בכדי לעשות משחקים טובים ושזו הדרך לארנק שלנו, לא שאיבת כספים בדמות Loot Boxes וסירוס עלילה לטובת חבילות הרחבה.

Cyberpunk 2077 הוא הפרוייקט החדש של CDPR ויש לנו עליו מעט מאוד מידע ולמעשה חוץ מטיזר מ-2013 אנחנו לא יודעים עליו כלום.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י