הרשמה

חברת Valve משיקה מערכת Matchmaking חדשה ב-Steam

מערכת התאמת שחקנים חדשה שאמורה להוריד את כמות התלונות במשחקים

ניתן עדיין להחליף למערכת ההתאמות הרגילה אבל כנראה לא לאורך זמן

חברת Valve השיקה מערכת Matchmaking חדשה עבור המשחק Counter Strike: Global Offensive. המערכת לוקחת בחשבון עוד דברים חוץ מהביצועים שלכם במשחק.

לאחר ההצלחה של שיטת ה-Prime Matchmaking - שזוהי שיטת ההתאמה האחרונה שבה הותאמו ביחד שחקנים שיש להם מספר טלפון ייחודי שמקושר לחשבון ה-Steam שלהם, Valve החליטה לעבור לאלגוריתם רחב יותר ופחות מעניש.

המערכת החדשה נקראת Trust Factor, והמפתחת מסבירה שהמערכת מסתכלת על הזמן שבו השחקנים מבלים ב-Steam בדרך כלל, בין אם זה כשהם משחקים CS:GO או כל משחק אחר, ולוקחת את המידע הזה בחשבון כאחד המשתנים שיכריעו מי יהיו חברי הקבוצה שלכם ונגד מי תשחקו. המערכת פעילה כעת, והמטרה הכללית כאן היא שהשחקנים יפיקו פחות תלונות במהלך המשחק.

תלונות במהלך משחקים מצביעות על כך שהשחקנים לא מרוצים מסיבה כזו או אחרת, ו-Valve אומרת שהיא ביצעה הרצת מבחן של ה-Trust Factor וההרצה יצאה מוצלחת. המשתנים הנוספים שהמערכת לוקחת בחשבון הם כמות התלונות שהופקו נגדכם והתדירות שלהן. בעיקרון שיטה זו היא ברירת המחדל, אבל אפשר עדיין להחליף לשיטת ה-Prime Matchmaking, אך לא בטוח לכמה זמן תוכלו לעשות זאת.

Valve לא פירטה את כל המשתנים שיילקחו בחשבון בעת ההתאמה של ה-Trust Factor על מנת לא לגרום לשחקנים לחשוש לגבי ההתנהגות שלהם במשחקים אחרים וחוץ מזה, המשתנים הללו מתעדכנים באופן קבוע לכן לא קל לסדר הכל ברשימה אחת קבועה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י