הרשמה

צפו בשינויים החדשים של הרכבים ב-PUBG

אתם כנראה תאהבו את השינויים הללו ברכבים

לצד שינויי סאונד יש גם שינויים בשליטה ובהתנהגות של רכבים מסוימים

עדכון 1.0 לשרתי הבדיקה של PUBG לא הביא רק את אפשרויות הטיפוס והדילוג מעל מכשולים שהרבה ייחלו להם, אלא גם שינויים בקולות של הרכבים ואפילו בתנועה שלהם.

משתמש בשם Tex-Rob פרסם בפורום Reddit מספר סרטונים הממחישים את השינויים שנעשו במספר רכבים במשחק. הסרטון הראשון מציג את החידושים ב-Buggy. כפי שתוכלו לשמוע הוא משמיע כעת קול הרבה יותר חזק וברור. בנוסף, נראה של-Buggy יהיה יותר קל כעת לעבור מעל רמפות חדות, דבר שהיה די קשה בגרסא הנוכחית של המשחק.

גם האופנועים קיבלו שידרוג בכל הנוגע לקול שמופק מהם. בכל מה שקשור לשליטה באופנועים, אין כל כך שינויים משמעותיים מלבד העובדה שיש כעת פחות עמידות לסלטות פתאומיות. האופנוע עם הרכב הצידי כעת קשה יותר לנהיגה על פי המשתמש, אבל חוץ מזה אין שינוי אחר.

באשר ל-UAZ 4x4, כל הגרסאות של הרכב הונמכו ל-4 מושבים. בקשר לקול, גם כאן נשמע שהקול הוא פריך יותר וברור. באשר לשליטה ברכב, קשה מאוד לזהות שינוי לפי הסרטון אבל ה-UAZ תמיד היה די פשוט לנהיגה.

לבסוף, העדכון הגדול ביותר הגיע ל-Dacia. אמנם לרכב הנ"ל תמיד הייתה מהירות גבוהה, אבל הוא מאוד התקשה על ההרים ובאזורים תלולים אחרים. כעת נראה שהרכב נהיה הרבה יותר מהיר גם באזורים קשים אלה.

מה דעתכם על השינויים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י