הרשמה

ראיין ג'ונסון יכתוב ויביים טרילוגיה חדשה של סרטי "מלחמת הכוכבים"

סדרת מלחמת הכוכבים תמשיך עם סיפורים חדשים לאחר סיום הסאגה של סקייווקר

הטרילוגיה החדשה תחקור אזורים שטרם נחקרו ביקום של מלחמת הכוכבים

דיסני הכריזה שהבמאי של "מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון", רייאן ג'ונסון (Rian Johnson) יחזור לזיכיון על מנת לפתח טרילוגיית סרטים חדשה של מלחמת הכוכבים לאחר יציאת הפרק התשיעי בסדרת הסרטים בשנת 2019. בנוסף לכך, ג'ונסון יכתוב ויביים את הפרק הראשון של הטרילוגיה החדשה.

ההכרזה הנ"ל של דיסני ממחישה לנו בבירור את התוכניות של החברה לסדרת מלחמת הכוכבים לאחר סיום ה"סאגה של סקייווקר". לפי אתר StarWars.com, הטרילוגיה החדשה תהיה נפרדת מהסאגה של סקייווקר והיא תכלול דמויות חדשות מחלקים שטרם נחקרו ביקום של מלחמת הכוכבים. ג'ונסון מפתח את הטרילוגיה החדשה ביחד עם ידידו הוותיק, המפיק הישראלי רם ברגמן (Ram Bergman), שעובד בימים אלו על "הג'דיי האחרון".

בהצהרה שפורסמה ע"י נשיאת Lucasfilm, קתלין קנדי (Kathleen Kennedy), נאמר: "כולנו אהבנו לעבוד עם ראיין על הג'דיי האחרון. הוא כוח מאוד יצירתי, ולצפות בו יוצר את הג'דיי האחרון מההתחלה ועד הסוף זה אחת התענוגות הגדולות של הקריירה שלי. ראיין יעשה דברים מדהימים בטרילוגיה החדשה."

כמובן שגם ג'ונסון וברגמן הגיבו על החדשות הנפלאות מבחינתם, והם אמרו: "היה לנו כיף חיים לשתף פעולה עם Lucasfilm ודיסני על הג'דיי האחרון. מלחמת הכוכבים היא המיתולוגיה המודרנית הגדולה ביותר ואנחנו מרגישים ברי מזל שתרמנו לפיתוחה. אנחנו לא יכולים לחכות להמשיך לעבוד על סדרת הסרטים החדשה".

Star Wars: The Last Jedi צפוי להגיע לאקרנים ב-16 בדצמבר, כאשר הפרק הבא אמור להגיע בסביבות דצמבר 2019.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י