הרשמה

המשחק PUBG עלול להיחסם בסין בגלל שהוא לא סוציאליסטי מספיק לממשלה

בזמן שהמשחק חוצה את רף 17 מיליון העותקים שנמכרו, הוא עלול לאבד את אחד השווקים הגדולים ביותר שלו

לטענת הארגונים הסיניים, המשחק משפיע לרעה על הנוער הסיני

PUBG עלול לאבד את אחד השווקים הגדולים ביותר שלו, סין, בגלל שהוא לא מספיק סוציאליסטי לממשלה הסינית. כן כן, אתם קוראים נכון.

זה לא סוד שכמות גדולה מאוד מסך כל השחקנים של PUBG הם מסין, וללא ספק גם הם נהנים מהמשחק כמו ברחבי העולם, אבל לפי אגודת זכויות היוצרים China Audio-Video ואיגוד ההוצאה לאור הדיגיטלי הסיני, למשחק יש השפעה רעה על הנוער של המדינה.

בהצהרה שפורסמה ב-Bloomberg Tech, האגודה אמרה שסגנון המשחקיות של המשחק שאומר שכל אדם לעצמו דומה לקרבות גלדיאטורים. ביחד עם אלימות, זה סוטה מ"ערכי הליבה הסוציאליסטיים והתרבות הסינית המסורתית והנורמות האתיות." לפי המקור, ההצהרה נעשתה לאחר התייעצות עם ארגונים שאחראים על לאפשר ולאסור על כל סוג מדיה להימכר בסין.

"זה בעצם גוזר גזר דין מוות על PUBG בסין", אומר האנליסט בנג'מין וו (Benjamin Wu). "הבעיה העיקרית של PUBG היא שהאידיאולוגיה הבסיסית מתנגשת עם מה שמטיפים בסין."

החדשות הללו באות ימים ספורים לאחר שהמשחק עבר את 17 מיליון העותקים שנמכרו ב-Steam. על פי Steamspy, ישנה אפשרות שהמשחק כבר חצה את ה-18 מיליון. כמובן שהרבה מהשחקנים הם סינים שרכשו את המשחק דרך שירותי VPN.

המכשול הנ"ל אמנם יכול לגרום ל-PUBG לא לקבל רישיון רשמי במדינה, אבל זה לא בהכרח אומר שהשחקנים הסינים לא יוכלו לשחק, אבל כדי לדעת במדויק נותר לנו רק לחכות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י