הרשמה

העדכון החדש שהגיע לנינטנדו סוויץ' מוסיף יכולות חדשות למכשיר

גרסה מספר 4.0.0 יוצאת לדרך

בין השיפורים: יכולת צילום וידאו במשחקים נבחרים

העדכון החדש של נינטנדו הוא עדכון דיי מאסיבי שיוסיף יכולות משמעותיות למכשיר. העדכון יעלה את המכשיר לגרסה 4.0.0 ויהיה העדכון הגדול והמשמעותי ביותר של המכשיר עד כה.

העדכון יוסיף למכשיר יכולת שמירת סרטוני וידאו קצרים של משחקים לצורך עריכה והעלאה לפייסבוק או טוויטר. לחיצה ארוכה על לחצן ה-Capture של המכשיר תשמור את ה-30 שניות האחרונות לתיקיית האלבומים של המכשיר. לאחר מכן יהיה ניתן לערוך את הסרטונים ולהעלות אותם לרשתות החברתיות. כרגע היכולת עובדת במשחקים מסוימים ולא בכולם וכוללת משחקים כמו The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Arms ו-Splatoon 2. בעוד שהעמוד הרשמי והפירוט של העדכון כוללים את Mario Kart 8 Deluxe, כרגע המשחק לא בתמיכה מבחינת היכולת הזאת. הפירוט של העדכון מציג תמיכה בלכידת סרטוני וידאו עבור גרסה 1.3.0 שלא קיימת עדיין. נינטנדו גם הוסיפה כי "הרבה מאוד משחקים" ייכנסו לתמיכה בקרוב.

העדכון גם יוסיף את היכולת להעביר מידע של משתמשים ושמירות בין קונסולות סוויץ' שונות. יכולת העברת השמירות תדרוש את גרסה 4.0.0 במכשירים הרלוונטיים ותעביר את השמירות של המשתמש, את המידע שלו והמשחקים של המשתמש הזה לקונסולה האחרת. חשוב לציין שנינטנדו מדגישה את העובדה שהתהליך הוא חד כיווני, וש"המידע שהיה בקונסולת המקור לא יהיה זמין יותר".

העדכון גם יוסיף את היכולת לטעון משחקים מסוימים מראש מה-Eshop וגם אייקונים חדשים לקונסולה שקשורים ל-Breath of the Wild ולמשחק החם של נינטנדו לחודש אוקטובר - Super Mario Odyssey.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:22 23.10.2017 | beast232 beast232

    מסר לעולם: תחתרו לעשות את מה שאתם אוהבים ותהיו נחמדים אחד לשני, זה משתלם רצח :-)
    וואלה לא מצליח

  2. 2

       | פורסם ע"י