עובד לשעבר בסטודיו Visceral חשף את הנתונים בטוויטר
בתחילת השבוע EA החליטה לסגור את סטודיו המשחקים Visceral Games שהביא לנו את Battlefield Hardline, הרחבת End Game לבאטלפילד 3 ואת סדרת Dead Space.
חברת EA אמרה שהיא תנסה להשאיר כמה שיותר מפתחים מ-Visceral בין הסטודיואים שלה אך כבר מפתחים רבים עזבו את החברה. עם עזיבתם של חלק מהמפתחים אנו מקבלים יותר פרטים על מה שקרה בין הסטודיו לבין EA. אחד ממפתחי השלבים ב-Visceral, זאק וילסון (Zach Wilson) חושף בציוץ בטוויטר שעלות הפיתוח של Dead Space 2 עמדה על כ-60 מיליון דולר אך הוא הצליח למכור רק כ-4 מיליון עותקים. וילסון מוסיף ואומר שהוא ''אינו יודע אם הוא היה ריווחי אבל הביצועים שלו היו נמוכים, בנוסף לכך עמידה בציפיות היא חשובה." מכך אנחנו יכולים להבין ש-Visceral כנראה לא הצליחו להחזיר את ההשקעה הכספית על Dead Space ויכול להיות שזה היה אחת מהסיבות להפסקת סדרת המשחקים אחרי Dead Space 3. ככל הנראה EA החליטה לסגור את הסטודיו בגלל עצם היותו אינו ריווחי מספיק.
תמיד עצוב לראות סטודיו אהוב בעל משחקים מעולים נסגר.
רועי באלוה - עורך תוכן
משחק על: PC, PS5, Xbox Series S
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2
כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו
מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה
תגובות
1
22:54 19.10.2017 | WarFox89
"עלות הפיתוח של Dead Space 2 עמדה על כ-60 מיליון דולר אך הוא הצליח למכור רק כ-4 מיליון עותקים"
לפי חישוב מהיר -
עותק = 60$
60$ כפול 4 מיליון = 240 מיליון דולר.
לפי מה שאני מבין שאם לא רק כיסו את ההשקעה במשחק אלא גם עשו רווח של פי 4.
אם זה לא ריווחי - מה כן ?
2
08:35 20.10.2017 | meathook
לדעתי זה בגלל שקיימות גם עלויות פרסום והפצה גבוהות שלא צוינו, ואל תשכח שלא כל עותק נמכר ב60 דולר, אלא אפילו בפחות מחצי מזה בשלב מסוים.
3
19:42 20.10.2017 | WarFox89
כנראה שאתה צודק, meathook.
לא חשבתי על הדברים האלו.
4
13:47 22.10.2017 | kobi12A
אחד המשחקים היותר טובים ששיחקתי בהם. ממש חבל.
דפוקים הEA האלה. פעם תפסתי מהם.
5
| פורסם ע"י