הרשמה

טריילר הסיפור של Star Wars Battlefront 2 ישוחרר היום

בינתיים, תוכלו לצפות בטיזר

בקמפיין של המשחק החדש, תכנסו לנעליה של Iden Versio, חיילת מטעם האימפריה

המשחק Star Wars Battlefront מ-2015 לא כלל מצב קמפיין לשחקן יחיד, עובדה שזכתה לביקורת מטעם מעריצים רבים. בניגוד אליו, משחק ההמשך, שיושק בנובמבר, יכלול מצב קמפיין ובקרוב מאוד נזכה לפרטים נוספים אודותיו. היום ישוחרר טריילר סיפור חדש אך עד אז, ניתן להסתפק בטיזר קצר. הטיזר שוחרר כחלק מהפרק החדש של The Star Wars Show.

הסרטון מציג את הדמות הראשית, Iden Versio, לכודה בתוך ספינת מורדים. ניתן ללמוד על האישיות שלה לאחר שהיא לועגת לשוביה המורדים בתנועת הצדעה, רגע לפני שהיא בורחת מהם. Versio היא מפקדת צוות ה- Inferno Squad, קבוצה מטעם האיפריה שהוקמה כדי למנוע את השמתו של כוכב המוות השני. המשחק מתרחש בתקופת 30 השנים שבין "שובו של הג'די" לבין "הכוח מתעורר".

בנוסף לקמפיין, Battlefront 2 יכלול את מצב המולטיפלייר האיקוני שלו, שמפותח על ידי DICE. מצבי ה-Starfighter Assasult והארקייד מפותחים על ידי Criterion.

Stwar Wars: Battlefront 2 יושק ב-17 בנובמבר עבור המחשב וקונסולות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One. חשוב לציין שבעוד שהמשחק הראשון גבה תשלום נוסף על תוספת מפות, משחק ההמשך יעניק אותן ללא תשלום נוסף. כמו כן, המשחק כולל loot boxes וצורות אחרות של תופעת ה-MicroTransactions הידועה לשמצה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י