הרשמה

עדכון ספטמבר של PUBG הושק יחד עם עיר חדשה, נשק חדש ומזג אוויר ערפילי

הנשק Mini-14, עיר חדשה ומזג אוויר ערפילי במיוחד

המזג האוויר הערפילי מקשה להבחין בשחקנים אחרים

עדכון חודש ספטמבר של המשחק הפופולרי Playerunknown's Battlegrounds הגיע באופן רשמי לשרתים של המשחק לאחר יומיים בשרתי הבדיקה. העדכון מביא עימו רשימה ארוכה של תוספות וחידושים, וביניהם נשק חדש, עיר חדשה ומזג אוויר חדש.

כאמור, מדובר בעדכון הראשון לאחר זמן רב יחסית, מאחר והמפתחת Bluehole עברה לשיטת עדכונים חדשה שמשחררת אותה מלוח זמנים חודשי נוקשה לטובת השקת עדכונים ברגע שהם מוכנים. השיטה הזו אמורה לאפשר לצוות הפיתוח לבדוק קצת יותר את השינויים ולוודא שלא יהיה מצב שעדכון לא מוכן יגיע לשרתים.

נעבור לעיקרי העדכון, שכולל מספרים תוספות גדולות במיוחד. קודם כל, למשחק מתווסף מזג אוויר ערפילי חדש שיהפוך את חווית המשחק לקשה ומעניינת יותר. קשה מאוד לראות אנשים מבעד ל-100 מטר, ואפילו שחקנים שמאוד קרובים אליכם יראו לכם כאילו הם חלק מהסביבה במידה והם שוכבים על האדמה. אפילו במצב גוף שלישי, לא קל להבחין בשחקנים.

לעדכון מתווסף גם נשק חדש בשם Mini 14. על פי הסרטון הבא, נראה שיש לנשק הזה קצב אש די גבוה ודיוק לא רע. הנשק דורש תוספות של Sniper עבור המחסנית והקנה שלו, אבל אין לו מקום ל-foregrip. המחסנית הרגילה שלו מחזיקה 20 כדורים, כאשר המורחבת יכולה לכלול 30 כדורים. וכמובן, העדכון כולל גם עיר חדשה בשם East of Stalber. על פי חוויות של שחקנים, נראה שיש סיכוי טוב שבעיר יש Loot טוב. בנוסף, ה-Tommy Gun הוסר מה-Care Packages והוא יופיע כעת בעולם.

ישנם גם מספר תוספות קטנות יותר אך משמעותיות כמו היכולת לראות את המצב של החבר שלכם, כלומר לראות האם הוא שכוב על האדמה או כפוף. בנוסף, נוספה היכולת לשנות את צבע ה-Crosshair. ניתן גם לסמן את המיקום שלכם על המפה מבלי לפתוח אותה ולשים מרקר.

לבסוף, העדכון שינה את אופן החלוקה של BP על מנת למנוע משחקני AFK לקבל BP בקלות. כל זה כחלק מהמאבק של PUBG בתופעה הזו. לרשימת החידושים והתיקונים המלאה עברו לקישור הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י