הרשמה

צפו בסרטון המשחקיות הראשון של Incursions, המוד החדש של Battlefield 1

מבט ראשון על קרבות 5 על 5 ב-Battlefield 1

גם כלי רכב יכללו במוד החדש

בשבוע האחרון של חודש אוגוסט, במהלך תערוכת Gamescom 2017, הכריזו DICE ו-EA על מוד תחרותי חדש ל-Battlefield 1 שנקרא Incursions. מדובר במוד 5 על 5 שיחייב אתכם לצאת קצת מהצורה הרגילה שבה אתם משחקים במשחק לטובת שיתוף פעולה ושיטות משחק אחרות שיעזרו לקבוצה שלכם לנצח.

כפי שציינו בעבר, המוד ישים דגש נרחב על ה-Load out שלכם, שאותו תבחרו בתחילת כל משחק. לסוג הנשק שלכם ודרך המשחק שלכם תהיה השפעה רחבה על האסטרטגיה של הקבוצה. מהלך המשחק במוד הוא פשוט: ברחבי המפה פזורים 3 דגלים שצריך לתפוס לפי הסדר, כאשר מתחילים עם הדגל הקרוב ביותר לבסיס שלכם. כפי שתוכלו לראות בסרטון המשחקיות, המפה המוצגת בסרטון היא מפת Giant's Shadow שעברה התאמה למוד, לכן היא נראת מעט שונה.

דבר מעניין נוסף הוא ההרס במוד. כמו שזה נראה כרגע, כל ההרס שאתם מבצעים במפה במהלך הסבב הראשון מתאפס בין הסבבים. גם שיטת הניקוד במוד היא מיוחדת, והיא כוללת סטים כאשר בכל סט יש 15 כרטיסים. ניתן להרוויח כרטיס בהריגת אויב אחד, הריסת טנק אחד, ומידת השליטה בדגלים לעומת הקבוצה היריבה. החייאת חברי קבוצה מחזירה את הקבוצה היריבה בכרטיס אחד. הקבוצה הראשונה שזוכה ב-15 כרטיסים מנצחת את הסט ומרוויחה נקודה. המחצית מתחילה כאשר עברו 10 סטים, ועל מנת לנצח, על הקבוצה להשיג 11 נקודות.

האלפא הסגורה של Incursions אמורה להתחיל החודש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י