הרשמה

EA מדברת על ההחלטה להביא את FIFA לסוויץ'

החברה גם מסבירה למה היא לא השתמשה ב-Frostbite עבור הגרסה הזו

"לא רצינו שיגידו שהסוויץ' מקבל גרסה סוג ב' ומחורבנת"

בראיון של אנדריי לזארסקו, האדם שהוביל את צוות הפיתוח של FIFA לקונסולות הנינטנדו סוויץ', לאתר Dream Team Gaming, נשפך קצת אור על ההחלטות שהובילו להבאת המשחק לסוויץ' בגרסה שאנחנו מכירים והגן על ההחלטה שלהם לא להשתמש במנוע ה-Frostbite עבור הגרסה הזו של המשחק.

"עד כמה שרצינו להשתמש במנוע Frostbite, אי אפשר היה פשוט לקחת את המשחק עצמו לשים אותו על הסוויץ'. בחרנו להשתמש בכוונה במנוע מותאם אישית בגלל שהרגשנו שבמקום לנסות להשתמש ב-Frostbite ובסופו של דבר לחתוך בהרבה דברים וליצור גרסה קטנה ואיכותית פחות של הגרסאות ל-PS4 וה-Xbox One, רצינו שהמשחק יהיה משחק FIFA שמצליח לעמוד על שתי רגליו בעצמו. רצינו שאנשים יוכלו לשחק במשחק לפי מה שהוא ולא לומר דברים כמו 'היי, הנה גרסה סוג ב' ומחורבנת של המשחק. זה FIFA שלם ומלא ששחקנים יוכלו ליהנות ממנו."

לזארסקו גם ענה לאלו שאמרו שזאת פשוט הגרסה ל-Xbox 360 ול-PS3: "אם תשימו את המשחקים אחד ליד השני זה לא נראה כמו אותו המשחק. כשאתה משחק במצב עגינה זה (המשחק) רץ ברזולוציה של 1080p ו-60 פריימים לשנייה, משהו שהדור הקודם בחיים לא יריץ. בנוסף יש עוד כל מיני שיפורים שאין בדור 3 של הקונסולות כמו רינדור מבוסס פיזיקה: הקהל הוא תלת מימדי, הדשא הוא תלת מימדי, התאורה חדשה. ובנוסף ICONS ב-Ultimate Teams מגיעים למכשיר - הדור השלישי לא יקבל אותם".

לזארסקו עושה רושם שהצוות עבד ברצינות על המשחק ורק נותר לנו לחכות ולראות איך המשחק נראה ועובד על הסוויץ' ואם זה באמת משחק הפיפ"א הנייד שכולנו חיכינו לו.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:48 31.08.2017 | EA EA (אורח)

    זה היה דיי ברור לדעתי

  2. 2

       | פורסם ע"י