הרשמה

Games With Gold - נחשפו המשחקים של חודש ספטמבר

אלו הם המשחקים שיגיעו החודש בחינם למנויי ה-Xbox Live

Battlefield 3, Forza 5 ועוד משחקים

כמידי חודש מנויי ה-Xbox Live מקבלים משחקים חינמיים עבור קונסולות ה-Xbox One וה-Xbox 360. הינה המשחקים החינמיים של חודש ספטמבר הקרב ובא.

Forza 5

המשחק החמישי בסדרת ה-Motorsport המפורסמת של משחק המירוצים הבכיר של ה-Xbox, סדרת Forza. המשחק כולל למעלה מ-100 מכוניות מ-50 יצרניות וכ-17 מסלולי מירוצים מהמוכרים בעולם. יש לציין שהגרסא שתהיה זמינה בחינם היא הגרסא של Game of the Year. 

Forza Motorsport 5 יהיה זמין בין ה-1 לספטמבר עד ל-30 לספמטבר על ה-Xbox One. 

Oxenfree

משחק הרפתקאות גראפי שפותח על ידי Night School Studio. השחקנים מגלמים דמות של נערה מתבגרת בשם Alex בטיול סוף השבוע שלה לאי מקומי. באותו אי מתחילים להתרחש אירועים על טבעיים ועל Alex וחבריה מוטלת המשימה לגלות את הסודות של המקום. 

Oxenfree יהיה זמין בין ה-16 לספטמבר עד ל-15 באוקטובר על ה-Xbox One. 

Battlefield 3

אחד המשחקים שהכתיבו את ז'אנר משחקי היריות בשנים האחרונות. עלילת המשחק לוקחת אותנו למזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה אבל כמובן הסיפור המרכזי של המשחק הוא כמובן המולטיפלייר שלוקח אותנו לקרבות מודרניים ענקיים במפות גדולות עם שלל כלי רכב וסוגי משחק שונים. 

Battlefield 3 יהיה זמין בין ה-16 לספטמבר עד ל-30 בספטמבר על ה-Xbox 360. 

Hydro Thunder Hurricane

משחק מרוצי סירות שפותח על ידי Vector Unit כהמשך ל-Hydro Thunder. על השחקנים לבחור סירה מתוך מבחר של 9 סירות ולצאת לדרך. במהלך המירוץ ניתן לצבור בונוסים מיוחדים שיגדילו את המהירות של הסירה שלכם ועוד. המשחק כולל 3 מצבי סינגלפלייר ועוד 2 מצבי מולטיפלייר. 

Hydro Thunder Hurricane יהיה זמין בין ה-1 לספטמבר עד ל-15 לספטמבר על ה-Xbox 360. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י