הרשמה

FIFA 18 מקבל סרטון משחקיות חדש ופרטים על ה-Ultimate Team

משחקיות, טריילר ופרטים על ה-Ultimate Team

מה שהיה מוכר לנו כ-Ultimate Team Legends הוא כעת Ultimate Team Icons

חברת EA חשפה לא מעט פיסות מידע והציגה אפילו טריילר קצר של FIFA 18 במהלך שידור חי שערכה החברה ב-Twitch. החברה שמה דגש על פיצ'רים חדשים ב-Ultimate Team וכאמור חשפה טריילר קצר.

ראשית, EA התייחסה ל-FIFA Ultimate Team Icons, שזו הגרסא של העונה הנוכחית ל-Legends שאנחנו כבר מכירים. EA סיפרה לנו על תכונה חדשה שנקראת Stories. תכונה זו תעניק לשחקנים קלאסיים 3 קלפי Ultimate Team בכל שלב בקריירה שלהם. לדוגמא, לרונאלדיניו יש קלף אחד על תקופתו בפאריס סן ז'רמן ב-2002, קלף אחד על תקופתו במילאן ב-2010, ועוד קלף Prime על תקופת השיא שלו בברצלונה ב-2004 שבמהלכה הוא זכה בתואר השחקן הטוב בעולם. 2 מתוך 3 הקלפים יהיו זמינים להשגה דרך חבילות ואתגרים, כאשר את קלפי ה-Prime ניתן יהיה להשיג רק בימי חמישי מסוימים ש-EA קוראת להם Throwback Thursday, כלומר ניתן יהיה להשיג אותם רק בחבילות ואתגרים שיינתנו במועד מוגבל. תוכלו לקבל רושם טוב יותר בטריילר של ה-Icon Stories.

בנוסף, EA הציגה סרטון משחקיות חדש של FIFA 18. החברה הזרימה בשידור חי משחק שלם ששוחק על ידי 6 שחקני ריאל מדריד. המשחק עצמו מתחיל בדקה 39:

לאחר מכן, EA עברה להתייחס לגרסא של FIFA 18 על ה-Nintendo Switch. למרות שה-Ultimate Team אכן יגיע לגרסת ה-Switch, מדובר בגרסא מופשטת יותר ביחס לגרסאות ב-PS4 וב-Xbox One. כל הדברים העיקריים אכן כלולים, אבל ה-Icons וה-Stories החדשים חסרים. 

לבסוף, נחשפה עוד תכונה חדשה של Ultimate Team, והיא נקראת Squad Battles. מדובר בתחרויות סינגל פלייר שבועיות שבהם אנחנו מתחרים נגד קבוצות שנשלטות על ידי המחשב שנבנו על ידי שחקנים אמיתיים אחרים. המשחקים הללו מציעים את הפרסים השווים ביותר ביחס לכל סוג סינגל פלייר ב-Ultimate Team, אבל שוב זה רק זמין במחשב, ב-PS4 וב-Xbox One. 

FIFA 18 יושק ב-29 לספטמבר עבור המחשב, PS4, PS3, Xbox 360, Xbox One ול-Nintendo Switch. הלקוחות שביצעו הזמנה מוקדמת למהדורת Ronaldo או מהדורת Icon יזכו לשחק במשחק 3 ימים קודם לכן, בזמן שמשתמשי ה-EA Access ו-Origin Access יזכו לשחק בגרסת התנסות בת 10 שעות ב-Xbox One ובמחשב ב-21 לספטמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:55 05.08.2017 |  אליהו הנביא אליהו הנביא (אורח)

    כרגיל מלא יח"צ של EA, על משחק בינוני ,לא מספיק מציאותי והמשחק לא זורם טוב, יש דיליי מטורף מזמן הלחיצה עד שהשחקנים מגיבים ואז מאבדים את הכדור, בקושי יש גולים מרחוק, הפרו אבולויישן יותר טוב רק שהוא סובל מיח"צ גרועים !!

  2. 2

    14:10 06.08.2017 | p? p? (אורח)

    פיפ"א עדיף על הפרו בכל כך הרבה מובנים, הרבה יותר סימולציה של כדורגל לעומת הפרו היפני המוגזם, בוא תעבור עם שחקן אחד את כל המגרש, תחזור לחצי ותבקיע משם.

  3. 3

    19:41 07.08.2017 | איתי איתי (אורח)

    עשה תאריך לדמו ?

  4. 4

       | פורסם ע"י