הרשמה

המפות החדשות של Playerunknown's Battlegrounds רחוקות חודשים מהשקה

מה גורם לעיכובים העצומים של Bluehole?

נדרשו תשעה חודשים כדי להשמיש את המפה הראשונה

המפה של Playerunknown's Battlegrounds לא דומה למפות אחרות ממשחקי יריות. היא מתפקדת כזירה מסיבית, שורצת קרבות ובעלת מספר ערים, עשרות מבנים ויש לה אפילו מערכת מנהרות משלה. המפתחת Bluehole עובדת כרגע על שתי מפות נוספות שיתווספו למשחק, אך לאור הגודל והמורכבות הגבוהים שלהן, הן רחוקות מספר חודשים מהשקה.

בראיון ל-Eurogamer, דיבר ברנדן גרין (Brendan Greene) על הקשיים ביצירת מפות חדשות למשחק והסביר שהחברה טרם חשבה על תאריך השקה. למפתחים יש עוד דרך ארוכה לעשות לפני שישמישו את המפה הבאה באופן רשמי.

"אנחנו רוצים להסביר שהמפות הללו עדיין בשלבי פיתוח מוקדמים ואנחנו עדיין עובדים על שתיים מהן כרגע. אנחנו מנסים להתמקד בכל אחת בנפרד, אך עדיין יידרשו לנו מספר חודשים של עבודה", אמר גרין. "מפות הן לא דבר שקל לעבוד עליו. המפה האחרונה לקחה לנו בין 6 ל-9 חודשים של עבודה עד שהצלחנו להביא אותה למצב שאפשר ממש לשחק עליה. נעבוד קשה ונרחיב את הצוות שלנו אך עדיין אין לנו תאריך סיום משוער. המפות יושקו כשיהיו מוכנות."

ולחדשות אחרות בנושא Battlegrounds, המשחק יזכה לערוך את טורניר הספורט האלקטרוני הראשון שלו בחודש הבא בכנס Gamescom. סכום הפרסים הכולל עומד כרגע על כ- 350,000 דולר. Bluehole מציעה למכירה פריטים קוסמטיים כדי לסייע בהגדלת כספי הפרס של הטורניר. בנוסף, עדכון גדול של המשחק יגיע בשבוע הבא ויוסיף שרתים מונחי גוף-ראשון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:27 28.08.2017 | שחקן pubg שחקן pubg (אורח)

    אני כלכך מחכה למפות החדשות

  2. 2

       | פורסם ע"י