הרשמה

יוביסופט מרוצה מהדחיה של Red Dead Redemption 2

יוביסופט מאמינה שהדחיה של Read Dead Redemption תעזור למכירות שלה השנה.

מרטינז הדגיש שמוקדם מדי להעריך איזו השפעה תהיה לעובדה זו

ללא ספק כולנו שמחנו מהעובדה ש-Red Dead Redemption 2 הוכרז סוף סוף לפני כ-9 חודשים. יחד עם זאת, כולנו התבאסנו כשהמשחק נדחה לשנה הבאה לפני כחודש. מסתבר שיש חברה שבה שמחו במיוחד מהעובדה שהמשחק לא יגיע במהלך השנה הנוכחית, והחברה הזאת היא יוביסופט.

על פי אחראי הכספים של החברה, אלאיין מרטינז (Alain Martinez), העובדה ש-Red Dead Redemption 2 נדחה ל-2018 יכולה לעלות את המכירות של המשחקים של יוביסופט. כך אמר מרטינז במהלך שיחת הפיננסים של החברה. "העובדה ש-Read Dead Redemption 2 לא מגיע השנה בהחלט יכולה לתרום לשנה שלנו מבחינה פיננסית. זו הערכה שאכן לקחנו בחשבון ובהתחשב בהיעדרות של המשחק הזה השנה, זה נותן לנו חלון זמנים טוב יותר להשיק את המשחקים שלנו", הוא אמר. יחד עם זאת, מרטינז הדגיש שמוקדם מדי להעריך איזו השפעה תהיה לעובדה זו.

יוביסופט אמרה במהלך דו''ח הפיננסים שלה שהיא מצפה שהמכירות שלה יעלו ב-34%, הודות להשקה של Mario + Rabbids: Kingdom Battle, ההרחבה השלישית של For Honor, וההרחבה החדשה Hong Kong עבור Rainbow Six Siege. כמובן שזה משתלב עם השקות גדולות נוספות של יוביסופט כמו Assassin's Creed: Origins שיגיע ב-27 לאוקטובר ו-South Park: The Fractured But Whole שיגיע ב-17 לאוקטובר.

מבחינת המנכ''ל של Take Two, זה כלל לא משנה מתי Read Dead Redemption 2 יגיע, כי אם המשחק טוב מספיק, אנשים יקנו אותו בכל מקרה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:07 20.07.2017 | WarFox89 WarFox89

    כל המפיצות והמפתחים בתעשייה מרוצים מזה נו ברור... כל משחק שיושק סמוך (אפילו קרוב) לתאריך היציאה של RDR2 - צפוי לכישלון במכירות.

  2. 2

    23:26 21.07.2017 | נו ברור נו ברור (אורח)

    ברור שאחת מחברות המשחקים הגרועות ישמחו מזה...

  3. 3

       | פורסם ע"י