הרשמה

E3 2017: סיכום אירוע PC Gaming

אם אתם שחקני מחשב אז יש לכם המון לצפות השנה

כל ההכרזות, כל המשחקים, כל הטריילרים מאירוע PC Gaming במקום אחד!

אירוע משחקי המחשב ב-E3 התקיים השנה כבר בפעם השלישית. האירוע התקיים השנה בחסות Intel והוא בין הארוכים שהיו עד כה. האירוע כלל מפתחים ומוציאים לאור שהציגו סרטוני משחקיות עבור מספר רב של כותרים, בינהם:

  • XCOM 2: War of the Chosen
  • BattleTech
  • Killing Floor 2
  • Total War: Warhammer 2

אם אתם שחקני מחשב אז יש לכם המון לצפות השנה, אז בואו נתחיל, אלו הם הכותרים החמים מהאירוע:

XCOM 2: War of the Chosen

ההכרזה המסיבית הראשונה הגיעה כבר בהתחלה עם טריילר להרחבה הראשונה למשחק האסטרטגיה והטקטיקה המצוין XCOM 2. ההרחבה תיקרא War of the Chosen וכאמור הטריילר הראשון למשחק נחשף באירוע, כשההרחבה תוסיף קבוצות חדשות, חייזרים חדשים ועוד יכולות חדשות.

Mount & Blade II: Bannerlord

המשחק קיבל עוד שני סרטוני משחקיות באירוע עצמו, אתם יכולים לצפות בהם כאן.

PlayerUnknown's Battlegrounds

PlayerUnknown's Battlegrounds הוא משחק יריות / השרדות שבו תצטרכו להילחם כדי לאתר נשק וציוד על אי בגודל 8x8 ק"מ במטרה להיות הניצול האחרון.

בראיון מיוחד עם היוצר של המשחק הוא הסביר על השינויים המיוחדים והתוספות המיוחדות למשחק, ביניהם היכולת לטפס על גדרות ובניינים, שיפור של השרתים כדי שיוכלו לתמוך במשחק ולהפוך אותו לתחרותי באמת, הוספה של מזג אוויר ועוד.

המשחק יגיע אלינו ב-23 במרס לפלטפורמת Steam.

Sea of Thieves

המשחק בפיתוח של חברת Rare, היוצרים האגדיים של Perfect Dark ו-Banjo Kazooie, המשחק Sea of Thieves הוא הרפתקת עולם-פתוח ברשת מלאה בפיראטים, סכנות לא צפויות ואוצרות שמחכים שתיקחו אותם. חקרו, הילחמו וחוו את חיי הפיראט ביחד בחווית קו-אופ ייחודית המשלבת את הריגוש של לחקור עם חברים עם חוסר הוודאות של הים הפתוח והסכנות שבו - גם משחקנים אחרים וגם מהעולם עצמו.

המשחק הוצג גם במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, אחת ההכרזות המשמעותיות יותר היא העובדה שהגרסה למחשב היא לא פורט של המשחק ל-Xbox אלא פותחה במקביל.

המשחק יהיה זמין בתחילת 2018.

Total War: Warhammer 2

טריילר חדש יצא למשחק האסטרטגיה המסקרן, שמראה את ה-Lizardmen נלחמים באלפים בקרב השערים הנופלים.

Killing Floor 2

משחק היריות הפופולרי יקבל תקופה חינמית של שבוע בו כל אחד יוכל להוריד את המשחק ולהתנסות בו. בנוסף, יגיע אירוע מיוחד שייקרא Summer Sideshow שיכלול מפה חדשה, ציוד חדש ואויבים שקיבלו שינוי קוסמטי מיוחד.

Griftlands

Klei Entertainment, החברה האחראית על המשחקים Mark of the Ninja ו-Don't Starve, חשפה את המשחק הבא שלה, RPG חדש בשם Griftlands. אין עוד הרבה מידע עליו אבל הוא יהיה בסגנון מדע בדיוני ויכיל כנראה אלמנטים של משא ומתן וקרבות שהם בתורות. שוב, אלה ספקולציות מהטריילר שמופיע כאן אבל כשיהיו עוד פרטים נעדכן.

LawBreakers

משחק היריות המשוגע של חברת Boss Key Productions נכנס ויצא מהאירוע בסערה עם טריילר שהציג את המשחקיות דרך עיניהם של שחקנים שונים. בנוסף, קליף בלזינסקי, היוצר של המשחק חשף את תאריך היציאה של המשחק ואת המחיר: המשחק ייצא ב-8 באוגוסט ויעלה 30 דולר, או כמו שהוא אמר: "None of that 60$ multiplayer game bullshit".

Age of Empires: Definitive Edition

ההכרזה האחרונה של האירוע הייתה על גרסת Remaster של Age of Empires הראשון. המשחק יקבל גרפיקה משודרגת ותמיכה ב-4K, סאונדטרק מחודש ומשחקיות משופרת ומשודרגת מהמשחק הראשון. מיקרוסופט הצהירה שעוד פרטים יגיעו בהמשך השנה אז שווה לחכות ולראות מה עוד יוכרז. בנוסף הטריילר נפתח עם WOLOLO אז זה כבר טוב.

Wargroove

משחק האסטרטגיה/טקטיקה החדש של Chucklefish, האנשים שמאחורי Stardew Valley, קיבל דמו חי של היכולת ליצור מפות וסיפורים תוך דקות ספורות, ודיברו על היכולת שלבים מיוחדים, בחירות שישפיעו על המשחק ודיאלוג במשחק.

Ylands

המשחק הזה הגיע מאותם היוצרים של ARMA ו-DAYZ, כך שזה ממש מדהים לראות אותם עוברים מסופר מציאותי למטופש ומשעשע. המשחק נותן לכם את האופציה ליצור את המפות והסיפורים שלכם ולשחק עם חברים.

טריילרים נוספים מהאירוע:

אירוע PC Gaming במלואו:

פספסתם את מסיבת העיתונאים? רוצים לראות את השידור החוזר? מוזמנים לצפות בו ולעקוב אחרינו בחדר המצב עם כל החדשות היישר מכנס E3.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:08 13.06.2017 | WarFox89 WarFox89

    יבש רצח!
    איפה Insurgency SandStorm ? :'(

  2. 2

       | פורסם ע"י