הרשמה

LawBreakers מגיע ל-PlayStation 4

LawBreakers יקבל שדרוג בשביל ה-PS4 Pro ויבטיח לאתגר גם את השחקנים הטובים ביותר בחווית לחימה מחודשת בה אפשר לירות מכל זווית

מחיר המשחק הבסיסי יעמוד על כ-$30 ובנוסף לכך לא יהיה Season Pass מאחר שכל התוכן שייצא למשחק יהיה בחינם

LawBreakers הוא משחק גוף ראשון תחרותי המפותח על ידי Boss Key Productions ומבויים על ידי קליף בליזינסקי (Cliff Bleszinski). 

המשחק מתרחש בעולם עתידני בו חוק המשיכה הפוך. מלחמה בין החוק לברייקרס (Breakers) מתחוללת על פני מיקומים אייקונים, כמו אוקיינוסים סוערים, קו החוף של סאנטה מוניקה והגראנד קניון.

המפיצה של המשחק, Nexon, חשפה את המודל העסקי של המשחק. מחיר המשחק הבסיסי יעמוד על כ-$30 ובנוסף לכך לא יהיה Season Pass מאחר שכל התוכן שייצא למשחק יהיה בחינם. ב-LawBreakers לא יהיו אופציות של "לשלם כדי לנצח" אלא רק דברים קוסמטיים.

בליזינסקי אמר על המשחק שבעזרתו הם רצו לכבד את משחקי הגוף ראשון שמבוססים על יכולת בדרך ייחודית משלהם. על פי בליזינסקי הם מצאו שהתעסקות עם גרביטציה מוסיפה אלמנט וקטורי דינאמי שיאתגר את השחקנים מכל הרמות להתעלות על עצמם. בנוסף לכך LawBreakers כולל מגוון דמיות, יותר מהדמויות הבסיסיות שרואים בדרך כלל כמו טנק, סנייפר וחובש.

נשיא Nexon, אוון מהוני (Owen Mahoney) אמר כי הם נרגשים לעבוד עם קליף והצוות שלו כדי להביא חוויית לחימה מאתגרת ומיוחדת שכזו ל-PS4. כמו כן מדובר באבן דרך חשובה ל-Nexon בתור משחק הקונסולה הביתית הראשון בהיסטוריה של החברה.

LawBreakers יקבל שדרוג בשביל ה-PS4 Pro ויבטיח לאתגר גם את השחקנים הטובים ביותר בחווית לחימה מחודשת בה אפשר לירות מכל זווית.

גרסת ה-PS4 של LawBreakers צפויה להופיע בתערוכת E3 הקרובה אשר תתרחש בלוס אנג'לס ב-13 עד ה-15 ביוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י