הרשמה

השמועות אומרות: עולם Assassin’s Creed Origins החדש יהיה עצום בגודלו

גודלו יהיה פי שלושה מהעולם הפתוח של Assassin’s Creed 4 ו-The Witcher 3

המשחק עצמו מתוכנן לראות אור בחודש אוקטובר 2017 ויהיה זמין על הפלטפורמות PS4, Xbox One והמחשב

המקור שפרסם את התמונה הראשונה מתוך המשחק Assassin's Creed Origins, מביא לנו כעת פרטים חדשים ומסקרנים אודות הפרק הבא בסדרת משחקי ההתגנבות של Ubisoft.

מקור פנימי מצוות הפיתוח של המשחק סיפר כי הפרק החדש בסדרה פותח ע"י צוות גדול המורכב מאותם חברי צוות שעבדו על על פיתוח Assassin’s Creed IV Black Flag. מעצב המשחקים אשרף איסמעיל (Ashraf Ismail) צפוי להיות מנהל הפרויקט והתסריטאי דרבי מקדוויט (Darby McDevitt) צפוי להיות אחראי על העלילה וכתיבת התסריט.

עוד פרטים שדלפו מספרים כי עלילת המשחק הבא תתרחש במצרים העתיקה בערך בין 2494-2345 לפנה"ס. כלי הנשק שישמשו את גיבור משחק יהיו מגן, חץ וקשת, ואם נשפוט על פי התמונות שדלפו בימים האחרונים המשחק יכלול ספינות (אך ככל הנראה ללא אפשרות לקרבות ימיים בניגוד לדיווחים הקודמים) ורכיבה על סוסים. בנוסף תהיה אפשרות שליטה על נשר ומערכת הלחימה תהיה דומה לזו של המשחק The Witcher 3 Wild Hunt. בנוגע לתוכן, מדובר ככל הנראה במשחק שעולמו עצום בגדולו פי שלושה מגודל עולמו של Assassin’s Creed 4 ועוד נודע כי דמותו של דסמונד מיילס (Desmond Miles) לא תופיע הפעם במשחק.

המשחק ייחשף באופן רשמי בסוף חודש מאי עם חשיפה מלאה בתערוכת E3 לשנת 2017 הנערכת מידי שנה בלוס אנג'לס. חשיפת Assassin’s Creed החדש צפויה לכלול טריילר והדגמת גיימפליי במסיבת העיתונאים.

המשחק עצמו מתוכנן לראות אור בחודש אוקטובר 2017 ויהיה זמין על הפלטפורמות PS4, Xbox One והמחשב ובשלב זה כרגע לא ידוע אם יקבל גרסה גם ל-Nintendo Switch.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:42 15.05.2017 | שימי שימי (אורח)

    שלום רעות!
    Ubisoft CEO Yves Guillemot אמר שהמשחק היה מוכן רק שהיה מוכן רק ב 2018 אני חושב כך שכדי להם למנוע כמה שיותר באגים גליצ'ים ובעיות טכניות אחרות

  2. 2

    22:16 15.05.2017 | לשימי לשימי (אורח)

    יהיה *

  3. 3

    09:52 16.05.2017 | מישהו מישהו (אורח)

    גם אם יוציאו ב2019 הוא יהיה מלא גליצ׳ים וזה מנסיון

  4. 4

       | פורסם ע"י