הרשמה

נחשפו המשחקים של חודש אפריל ל-PS Plus

אחרי שגילינו כי Drawn to Death יגיע אל מנוי שירות ה-PS Plus של סוני, הגיע הזמן לחשוף את הרשימה במלואה

למרות ששחקני PS4 וה-PS Vita מקבלים משחקים לא רעים בכלל, נראה שסוני פשוט שכחה משחקני ה-PS3

אוי סוני מה יהיה איתך? החברה היפנית חושפת בפעם נוספת את רשימת המשחקים החינמיים שלה למנוי שירות ה-PS Plus, ולפי איך שזה נראה החברה היפנית פשוט לא עושה מאמצים להביא כותרים גדולים. 

Drawn to Death

Drawn to Death הוא משחק Arena Shooter ברשת בו אתם תוכלו להתמודד ראש בראש עם חברים במפות הזויות ואינטרקטיביות, לירות עליהם עם כלי נשק הזויים המתחילים מרובה הסער הרגיל שאתם יכולים למצוא בכל משחק יריות ועד ללטאה שיורה רעל. שחקנים יכולים להשתמש במהלך המשחק גם בשידרוגים זמניים הפזורים ברחבי המפות כדי להשיג יתרון על יריבם. מעבר למשחקיות המוגזמת והמהנה של Drawn to Death, שחקנים גם יוכלו להנות מהסגנון האומנותי של המשחק, שכמו שמו, הוא פשוט ציורי מאוד.

Drawn to Death יהיה זמין לשחקני PS4.

Lovers: In a Dangerous Spacetime

אוהבים דברים הזויים? חתולים? חלל ו-Co-op לשני שחקנים היושבים על אותה ספה? אנחנו ממליצים לכם לתת הזדמנות למשחק הראשון של החודש - Lovers: In a Dangerous Spacetime. משחק הארקייד הצבעוני יאפשר לכם לשלוט על ספינת חלל עם חבר או חיית מחמד לבחירתכם ולהתחיל לכסח את כל מה שעומד בפניכם.

Lovers: In a Dangerous Spacetime יהיה זמין לשחקני PS4.

Invizimals: the Lost Kingdom

Invizimals: the Lost Kingdom משחק הפלטפורמה התלת מימדי יציג בפנינו את הירו, ילד צעיר שנשאב לעולם אחר בו הוא מגלה כי הוא יכול להשתנות ולהפוך לחלק מהחיות מעולם ה-Invizimals. הירו ישתמש בכוחותיו החדשים כדי להתגבר על אויבים ולפתור פאזלים שונים שיהיו פזורים במהלך המשחק.

Invizimals: the Lost Kingdom יהיה זמין לשחקני PS3.

Alien Rage – Extended Edition

חייזרים בחליפות שיריון? אקשן חסר מעצורים? מגוון נשקים הנע בין הקלטני להזוי? Alien Rage – Extended Edition מבטיח להיות משחק ה-FPS שישנה את חייכם, אך בפועל מדובר במשחק סטנדרטי למדי. חובבי משחקי יריות בגוף ראשון ימצאו את ההנאה אותה הם מחפשים מ-Alien Rage – Extended Edition, כששחקנים אחרים יכולים פשוט לדלג עליו.

Alien Rage – Extended Edition יהיה זמין לשחקני PS3.

Ten Second Ninja

אוהבים משחקים מהירים בהם אתם בודקים את הרפקלסים שלכם ללא הרף? אז אל תוותרו על Ten Second Ninja. אחד המשחקים השווים ביותר שסוני הביאה לנו החודש דווקא מגיע אל שחקני ה-PS Vita. המשחק יציב בפנינו שלבי פלטפורמה מאתגרים שאותם נצטרך לסיים תוך 10 שניות או פחות. מרגיש אינטנסיבי? אין שום ספק.

Ten Second Ninja יהיה זמין לשחקני PS Vita, PS4 דרך אפשרות Cross-buy.

Curses 'n Chaos

Curses 'n Chaos הוא משחק Sidescroller דו מימדי, בו אתם ועוד חבר תצטרכו להיכנס לנעליהם של ליאו וליה, אשר הוטלה עליהם קללה. השניים צריכים למצוא שיקוי מיוחד שהדרך היחידה להשיג אותו היא להרוג כמויות לא ריאליות של מפלצות. אז מה אתם אומרים? האם אתם מוכנים להרפתקה הזויה במיוחד?

Curses 'n Chaos יהיה זמין לשחקני PS Vita, PS4 דרך אפשרות Cross-buy.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:34 30.03.2017 | תפוז תפוז (אורח)

    נראה טוב!!

  2. 2

    01:30 31.03.2017 | פיל ספנסר פיל ספנסר (אורח)

    GOLD יותר טוב

  3. 3

    13:10 31.03.2017 | סוני מאכזבים סוני מאכזבים (אורח)

    משחקים גרועים.
    כרגיל, זלזול של סוני בשחקנים

  4. 4

    17:15 31.03.2017 | דודי דודי (אורח)

    הזלזול של סוני צועק לשמים
    מעניין מי קובע שם את המשחקים כל חודש בזיוןןןןן

  5. 5

    02:41 01.04.2017 | רון רון (אורח)

    drawn to death נראה מטורף. מקווה שהיותו כחלק מהפלוס תביא להצלחת המשחק בדומה לrocket league כי מגיע לו. היוצר של god of war עזב הכל כדי לפתח את החזון שלו והם עבדו על המשחק שנים! מגיע להם כל ההצלחה שאפשר.

  6. 6

       | פורסם ע"י