הרשמה

CI Games סיימה לעבוד על Sniper Ghost Warrior 3

החברה פרסמה כי שחקנים שירכשו את המשחק יזכו להנות ממצב חדש הנקרא- Challenge Mode

שחקנים יכולים לראות היכן האויבים נמצאים, אך לאחר שהרחפן יחזור אל הקרקע, הם יצטרכו להסתמך על הזכרון שלהם

CI Games, מפתחת המשחקים שעבדה בעבר על סדרת Lords of the Fallen, הודיעה כי היא סיימה את העבודה על המשחק החדש שלה- Sniper Ghost Warrior 3. מעבר לכך כשהודיעה כי היא סיימה רשמית לעבוד על המשחק ותתחיל לעבוד על העדכונים הבאים, החברה חשפה מצב משחק חדש שנועד לתת אתגר לשחקנים הטובים ביותר.

תומאס פרוסזקי (Tomasz Pruski), מעצב השלבים הראשי של CI Games, סיפר קצת על המצב החדש, הנקרא בפשטות- Challenge Mode: "מצב זה הוא אחד האהובים עלי ב-Sniper Ghost Warrior 3, בשל העובדה כי הוא מסתמך רבות על היכולת של השחקן ביחס לכמה המשחק יכול לעזור לו. דוגמה טובה לכך היא השימוש ברחפן. שחקנים יכולים לראות היכן האויבים נמצאים, אך לאחר שהרחפן יחזור אל הקרקע, הם יצטרכו להסתמך על הזכרון שלהם כדי לדעת היכן האויבים נמצאים. יריות מדויקות יותר לראש הן גם חלק מהדברים הנדרשים במצב המשחק החדש, בגלל העובדה שהאויבים יהיו ממוגנים בהרבה יותר".

ב-Sniper Ghost Warrior 3 אנחנו נגלה כי גיבור המשחק, חייל המארינס המאומן ג'ון נורת', לוקח על עצמו את המשימה הלא שגרתית בגלל סיבות שאינן המקצועיות ביותר. אחיו של ג'ון, רוברט, שגם משרת בצבא ארה"ב, נתפס בשבי של אחת מקבוצות המורדים בגיאורגיה במהלך משימה, ובשל כך ג'ון מחליט לצאת למשימה לשמור על הסדר בגיאורגיה ולמנוע מלחמה קרה נוספת.

Sniper Ghost Warrior 3 יגיע אל שחקני ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי ב-25 לאפריל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:28 28.03.2017 | WarFox89 WarFox89

    נראה מעניין. נחכה לביקורות.

  2. 2

       | פורסם ע"י