הרשמה

Dark Souls 3: עדכון 1.1 מוסיף תמיכה ב-PS4 Pro ועוד תוספות למשחק

עדכון 1.1 מכין את הקרקע לקראת ההרחבה האחרונה

שבוע לפני הגעת The Ringed City, שחקני Dark Souls 3 מקבלים עדכון עם שלל תוספות חדשות

חברת From Software תשחרר ביום שישי הקרוב את עדכון 1.1 של Dark Souls 3 שמכין את הקרקע לקראת הגעת חבילת ההרחבה האחרונה בהחלט של המשחק, The Ringed City.

העדכון מביא עימו לא מעט שינויים והוא ייעשה זמין לשחקנים לאחר עבודות תחזוקה שבמהלכם יסגרו השרתים של המשחק. במחשב וב-PS4 העבודות ימשכו כשעתיים וב-Xbox One כשש שעות. אחד העדכונים המשמעותים ביותר הוא השדרוג בקצב הפריימים לשניה בקונסולת ה-PS4 Pro. בנוסף, העדכון יעניק buff ל-Heavy Armor ו-nerf ל-Poison Damage. העדכון הזה מוסיף גם 2 ארנות PvP חדשות שנחשפו בשבוע שעבר. השחקנים שיש ברשותם את ההרחבה Ashes of Ariandel ואת ה-Season Pass יזכו לגישה לארנות כבר ביום השחרור ביום שישי ה-24 למרץ, והשחקנים שרכשו רק את The Ringed City יקבלו זמן קצר לאחר מכן. את רשימת התוספות והעדכונים המלאה תוכלו למצוא בקישור הבא

עבודות התחזוקה שבמהלכם יסגרו השרתים יחלו בשעות הבאות: במחשב האישי בין 10 בבוקר ל-12 בצהריים, ב-PS4 מ-3 בבוקר עד 5 בבוקר, וב-Xbox One מ-3 בבוקר עד 9 בבוקר. 

עדכון 1.1 צפוי להגיע ב-24 למרץ וההרחבה The Ringed City צפויה להגיע ב-28 למרץ עבור ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:16 22.03.2017 | סתם אחד סתם אחד (אורח)

    איפה הביקורות על nier atomata

  2. 2

       | פורסם ע"י