הרשמה

בליזארד מאוד פתוחה לגבי הבאת עורך מפות ל-Overwatch

בליזארד מתייחסת לראשונה לאחת המשאלות הגדולות של שחקני Overwatch

ברגע שמזכירים את המשפט "שחקנים יוכלו ליצור תוכן משלהם", ישר קופצת האסוציאציה ששחקנים יוכלו להכין מפות מקוריות משלהם, שזה דבר ששחקני המשחק מאוד היו רוצים לראות

לפני שבליזארד שיחררה את העדכון שאפשר לשחקנים להכין מודים מקוריים משלהם ב-Overwatch, לא הייתה למשחק אפשרות שבה שחקנים יכלו ליצור תוכן משלהם. כמובן שברגע שמזכירים את המשפט "שחקנים יוכלו ליצור תוכן משלהם", ישר קופצת האסוציאציה ששחקנים יוכלו להכין מפות מקוריות משלהם, שזה דבר ששחקני המשחק מאוד היו רוצים לראות.

למזלם של אותם שחקנים, ג'ף קפלן, במאי המשחק אמר בפורום הרשמי של המשחק את הדברים הבאים: "אנחנו מאוד פתוחים לגבי שחרור עורך מפות ל-Overwatch, יום אחד. אבל בגלל שהמשחק נוצר באמצעות מנוע חדש לגמרי, לא מדובר במשימה פשוטה וזה לא משהו שיכול לקרות בתקופה הקרובה". עורך מפות ב-Overwatch הוא יעד ברור של בליזארד, אבל לטענתם מדובר באתגר לא קטן עבורם ויש עוד דרך ארוכה עד שעורך המפות יגיע לציבור הרחב. 

הענקת אפשרות לקהילה להכין מפות משלהם למשחק זה תוספת כוח מאוד משמעותית למשחק שיכולה למשוך קהל רחב של מודרים ויוצרים. יחד עם זאת, יכולה להיות לזה גם השפעה רעה על המשחק אם זה לא נעשה כראוי. לפחות אפשר להתנחם בעובדה שבליזארד כלל לא פוסלת את הרעיון ובכלל מתייחסת אליו, וזאת נקודה חשובה ביחסים בין בליזארד לקהילה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:12 22.03.2017 | Dane Dane (אורח)

    Dane welston

  2. 2

    06:41 23.03.2017 | להרחיב כתבות להרחיב כתבות (אורח)

    אין מספיק מידע

  3. 3

       | פורסם ע"י