הרשמה

Injustice 2 חושף מערכת תשלום לרכישת סקינים

שחקנים שירצו להוסיף סקינים חדשים לדמויות שלהם במשחק יצטרכו להיפרד מכסף אמיתי

מה אתם חושבים על המהלך של NetherRealm Studios?

NetherRealm Studios, החברה המפתחת את Injustice 2, הודיעה כי היא חושפת מערכת תשלום חדשה במשחק הנקראת Source Crystals, התאפשר לשחקנים לרכוש סקינים לגיבורי המשחק בעזרת כסף אמיתי. 

האפשרות לרכוש סקינים בעזרת כסף אמיתי אינה חדשה בשום צורה, אך היא ללא ספק מבאסת מאוד. החברה הודיעה כי הדרך היחידה להשיג את אותם Source Crystals תהיה אך ורק בעזרת כסף אמיתי, ולא בעזרת התקדמות במשחק יחד עם אפשרות לקנות אותם בכסף האמיתי.

כמובן ש-NetherRealm Studios הודיעה כי הרכישה של אותם סקינים לא יפגעו בהתקדמות של השחקן או יתנו לו יתרון אמיתי על שחקנים אחרים מעבר לעובדה שהוא פשוט נראה מגניב יותר, אבל זה לא נחמד לשמוע שכל מי שירצה להיות קצת יותר מיוחד יצטרך לבזבז על כך כסף.

לשם ההשוואה, שחקני Motral Kombat X יכולים להנות מחלק מהסקינים שקיימים במשחק בעזרת התמדה ועבודה קשה, כשהם יכולים לבזבז את הכסף שהרוויחו ב-Krypt. כמובן שישנם סקינים נוספים שמגיעים כחלק מחבילות הרחבה ואותן ניתן לרכוש רק בעזרת כסף אמיתי, אך לפחות יש את האפשרות להרוויח את חלק מאותם סקינים.

מה אתם חושבים על המהלך של NetherRealm Studios?

Injustice 2 יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-PlayStation 4 החל מה-16 למאי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:03 16.03.2017 | הממ הממ (אורח)

    המצב היחיד שאני רואה את זה איכשהו בסדר (וזה לא), אם הסקינים יהיו מאדדדד זולים

  2. 2

    00:34 17.03.2017 | RS RS (אורח)

    שכחתם לציין שהקריסטלים הם לא רק בשביל סקינים של פרימיום אלא גם בשביל Shaders כדי לשנות גוונים של התלבושות או Transform gear, שמאפשר לשחקנים לשנות את המראה של חלקי Gear אם הם רוצים להשתמש בהם אבל לא אוהבים את המראה שלהם. מה גם שזה רק הוויז'ואלס ולא ניצחונות בקרבות, אז זה ממש לא נורא.

  3. 3

    00:40 17.03.2017 | RS RS (אורח)

    שכחתם לציין שהקריסטלים הם לא רק בשביל סקינים של פרימיום אלא גם בשביל Shaders כדי לשנות גוונים של התלבושות או Transform gear, שמאפשר לשחקנים לשנות את המראה של חלקי Gear אם הם רוצים להשתמש בהם אבל לא אוהבים את המראה שלהם. מה גם שזה רק הוויז'ואלס ולא ניצחונות בקרבות, אז זה ממש לא נורא. אה ועוד דבר, אתם כל הזמן שוכחים לציין ש-NetherRealm Studios עובדים בשביל WB Games, שהם המשווקים של מורטל קומבט ואינג'סטיס, כמו שהם המשווקים של Shadows of War שעומד לצאת בקרוב, NetherRealm Studios הוא רק צוות פיתוח שם, וכל מה שהם מודיעים לגבי המשחקים שלהם הוא בשם WB Games. אז אם יש לכם בעיה עם זה (ולא צריכה להיות בעיה, כי זו לא בעיה) אתם צריכים להתלונן על WB Games. אבל אתם הולכים עם הזרמים של האינטרנט אז ברור שלא באמת תעשו את זה, כנראה.

  4. 4

       | פורסם ע"י