הרשמה

שמועה- נחשפו 2 הגיבורים החדשים של For Honor

הצצה לגיבורים החדשים

זוג הגיבורים הראשון שאמור להגיע ל-For Honor נחשף

לפני ההשקה של For Honor, חברת יוביסופט אישרה כיצד יתווספו גיבורים חדשים למשחק לאחר ההשקה. החברה הבטיחה שישה גיבורים חדשים שיגיעו בזוגות. אמש, שתי הדמויות הראשונות ככל הנראה נחשפו בהתאם לטיזרים שהופצו. 

בזמנו, יוביסופט לא פירטה על הגיבורים החדשים, אבל לאחרונה הופצה תמונה של ה-Season Pass של המשחק ובתמונה ניתן לראות צלליות של גיבורים שאותם לא כל כך קשה לזהות. קהילת המשחק מהר מאוד הבינה שמדובר בקנטוריון רומאי (Roman Centurion) ונינג'ה והם כנראה הגיבורים החדשים שיצטרפו למשחק בתקופה הקרובה. אם השמות שלהם לא מספיקים, אז משתמש בפורום Reddit פרסם את הפרטים של הגיבורים מתפריט בחירת הדמויות במשחק. המשתמש אמנם לא ציין את המקור שלו אבל ניתן לראות שמדובר בתמונה די אמינה בעיקר בגלל סגנון העיצוב של הדמויות שתואם את הסגנון של For Honor. 

הקנטוריון הרומאי סביר להניח שיהיה חלק מה-Knights מאחר והקמפיין במשחק מזכיר שבנקודת זמן מסוימת הקנטוריון הרומאי היה חלק מה-Knights. יחד עם זאת, עדיין לא ברור מה יהיה הנשק של הקנטוריון. לעומת זאת, ניתן לראות שהנינג'ה ישתמש בסוג של כלי נשק יפני שנקרא Kama. צמד הגיבורים החדש צפוי להגיע בתחילת העונה הבאה של ה-Faction Wars, לכן יש להניח שפרטים רשמיים יגיעו לקראת סיום העונה הנוכחית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י