הרשמה

PS Plus - נחשפו המשחקים של חודש מרץ

לאחר ההדלפה של Tearaway: Unfolded ו-Disc Jam הדיע הזמן לגלות המ עוד מחכה למנויי ה-PS Plus

מה אתם חושבים על משחקי חודש מרץ?

לאחר ההדלפה שאירעה לפני מספר ימים, סוני משחררת את רשימת המשחקים שיהיו זמינים למנויי ה-PS Plus. מה אתם חושבים על רשימת המשחקים החינמיים של מנויי סוני? האם החברה צריכה להתחיל לפרגן לשחקניה יותר?

Tearaway: Unfolded

המשחק הראשון ברשימה של סוני הוא Tearaway: Unfolded. המשחק הוא אדפטציה של משחק ה-PS Vita המצליח- Tearaway לקונסולת ה-PS4. שחקנים יוכלו להנות ממשחקה של Media Molecule, האחראית על סדרת LittleBig Planet המצליחה על קונסולת ה-PS4.

Tearaway: Unfolded יהיה זמין לשחקני ה-PS4.

Disc Jam

המשחק השני ברשימה, שגם הודלף לפני הזמן הוא Disc Jam. משחק הספורט ההזוי הזה הוא שילוב של כדור עף והוקי אוויר עם משחקיות המזכירה את השכונתיות של NBA Jam. מעבר למשחקים אינטנסיביים מול המחשב, שחקנים יוכלו להתמודד אחד מול השני בבית וברשת.

Disc Jam יהיה זמין לשחקני ה-PS4

Lumo

לומו הוא משחק הרפתקאות/ פאזלים בו אתם תגלמו דמות של קוסם צעיר. ב-Lumo אתם תעברו חדרים על גבי חדרים, כשלכל חדר תהיה תעלומה משלו אשר תצטרכו לפתור. המשחק מיועד לאלה שאוהבים אתגר ולחשוב מחוץ לקופסא.

Lumo יהיה זמין לשחקני ה-PS Vita וה-PS4.

Severed

למרות שנראה כי מעבר ל-Tearaway: Unfolded סוני לא ממש השקיעה בשחקניה, נראה כי יש לה אס נוסף בשרוול בדמות Severed. המשחק הוא משחק Hack n' Slash בגוף ראשון המנצל את יכולות הטאצ' של הקונסולה הניידת של סוני כדי ליצור חווית משחקיות שונה ומהנה. מעבר למשחקיות הטובה של Severed, המשחק מעוטר בסגנון אומנותי מיוחד ומגיע עם סיפור סוחף.

Severed יהיה זמין לשחקני ה-PS Vita.

Under Night In-Birth Exe:Late

אוהבים משחקי מכות עם קומבואים מוגזמים, דמויות גדולות מהחיים וסיפור יפני דביק? נסו את Under Night In-Birth Exe:Late. משחק המכות המסוגנן הזה יגרום לכם להרגיש כאילו התעוררתם בחנות ארקייד ביפן. Under Night In-Birth Exe:Late הוא משחק מכות בעל קצב מהיר ומערכת קרב שקל ללמוד, אך קשה להתמקצע.

Under Night In-Birth Exe:Late יהיה זמין לשחקני ה-PS3.

Earth Defense Force 2025

אם אתם פחות בעניין של משחקי מכות, פאזלים, הרפתקאות סולו וספורט, ורק מעוניינים לשבת עם חבר טוב על הספה ולתת בראש, Earth Defense Force 2025 הוא המשחק בשבילכם. המשחק שצוחק על סרטי פלישת חייזרים ואקשן של שנות השמונים יאפשר לכם ולעוד חבר להתמודד עם סכנות גדולות מהחיים כדי הלציל את העולם.

Earth Defense Force 2025 יהיה זמין לשחקני ה-PS3.

משחקי ה-PS Plus של החודש יהיו זמינים להורדה החל מהשביעי במרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י