הרשמה

נינטנדו מגנה על ה-DLC של The Legend of Zelda: Breath of the Wild

נינטנדו מגיבה לביקורות על ההרחבה החדשה שבדרך

"אנחנו רוצים שאנשים יוכלו לחקור ולהנות מהעולם"

בשבוע שעבר הכריזה חברת נינטנדו על חבילת הרחבה חדשה בשווי 20 דולר ל-The Legend of Zelda: Breath of the Wild וספגה על כך לא מעט ביקורות. כעת מגיעה התגובה של החברה. 

ביל טרינן (Bill Trinen) מנינטנדו ערך ריאיון קולי עם אתר IGN כשעל הפרק חבילת ההרחבה החדשה ביחד עם הסיבות מאחוריה. "זה היה לא קל. היו לנו לא מעט חילוקי דעות בקשר לדרך שבה נכריז על ההרחבה, או יותר נכון מתי נכריז עליה. זה ידוע שאנחנו בכל דקה במהלך הפיתוח מנסים לפתור כמה שיותר בעיות ולהפוך את המשחק להכי טוב שהוא יכול להיות. בזמן שצוות הפיתוח עמד לסיים את העבודות, הם אמרו 'יצרנו את העולם המסיבי של Hyrule וזה לקח לנו לא מעט זמן, זה יהיה בזבוז זמן ופספוס לעשות רק משחק אחד שיתבסס על העולם הזה'. אנחנו רוצים שאנשים יהנו מלחקור את העולם הזה. וככה בעצם הצוות התחיל לפתח את הרעיון- 'אם אנחנו הולכים לעשות הרחבה, מה יהיה בה? איך אנחנו עושים את זה'? וכפי שניתן לראות ההרחבה לא מגיעה יום לאחר המשחק המקורי, אלא מספר חודשים טובים לאחר מכן בצורה של חבילה ראשונה, וכמה חודשים לאחר מכן תצא החבילה השניה מכיוון שהיא עדיין תחת פיתוח", אמר טרינן. 

טרינן הוסיף ואמר שההכרזה הייתה הולכת חלק יותר אם נינטנדו הייתה יכולה לשתף עוד מידע לגבי זה ולגרום למעריצים לצפות להרחבה. 

כאמור, Breath of the Wild צפוי להגיע ב-3 למרץ ככותר השקה של ה-Nintendo Switch. המשחק גם יגיע באותו היום ל-Wii U והוא צפוי להיות המשחק האחרון שנינטנדו תשחרר עבור הקונסולה המזדקנת. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י