הרשמה

צפו בטריילר ההשקה של For Honor

יוביסופט משחררת את טריילר ההשקה של For Honor יחד עם טריילר המסביר על אפשרויות ההתאמה האישית של הדמות שלכם במשחק

For Honor עוד יומיים מגיע אלינו. מה חשבתם על המשחק עד כה?

נראה כי For Honor, משחק ה-Hack n' Slash של יוביסופט הצליח לעורר את השיח ברשת שלו קיוותה החברה. המשחק שהיה לפני שבועיים בבטא סגורה ובסוף השבוע בבטא פתוחה הפך להיות שיחת היום. כדי למשיך את התנופה שיש למשחק, יוביסופט שחררה שני טריילרים חדשים למשחק.

הטריילר הראשון שהחברה שחררה הוא טריילר ההשקה של המשחק, שמזכיר לנו כי For Honor אמור לצאת בעוד יומיים בלבד. הטריילר, שלא מחדש לנו כמעט ולו דבר על המשחק, נועד רק להכניס אותנו אל אווירת המלחמה, כשהוא מציג את הלוחמים השונים במשחק נלחמים אחד מול השני כשהשאלה הגדולה מי יהיה שבט הלוחמים שישרוד את כל התופת הזו.

הסרטון השני של For Honor נותן לנו הבנה עמוקה למה נוכל לצפות כשאנחנו מתקדמים במשחק בנוגע לאבזור 12 הגיבורים הזמינים במשחק, מה ההשפעה של ההתקדמות שלהם והציוד אותו יקבלו. הסרטון מסביר גם על ההתקדמות של הדמות כשהיא עולה ברמות. ככל שהדמות שלכם תצבור יותר דרגות במשחק, כך תוכלו להתאים לה יכולות שונות וציוד שונה.

For Honor יהיה זמין לשחקני ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי החל מה-14 לפברואר. אם אתם רוצים לדעת עוד על המשחק, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את ההתרשמות שלנו מהבטא הסגורה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י