הרשמה

DICE מביאה את ה-CTE ל-Battlefield 1

DICE מחזירה את היכולת להנות מהעדכונים למשחק לפני כולם

הסבב הראשון של ההזמנות בדרך למשתמשים מובחרים וותיקים, אך ניתן להירשם ולקוות לקבל הזמנה

מפתחת Battlefield 1, חברת DICE הכריזה שהיא מביאה את ה-Community Test Environment עבור Battlefield 1. היכולת תהיה זמינה קודם לשחקני המחשב, ו-DICE אמרה שהיא תפיץ זאת גם לשחקני הפלטפורמות האחרות ברגע שזה יתאפשר.

ה-CTE של Battlefield 1 יעבוד בצורה דומה מאוד ל-CTE שהיה ב-Battlefield 4 וב-Hardline. מדובר בעצם בסוג של גרסה נוספת של המשחק שכוללת את כל החידושים והתיקונים שעתידים להגיע לגרסה המלאה, כלומר השחקנים שיקבלו הרשאה ל-CTE יוכלו לבחון את החידושים והתיקונים ש-DICE מתכננת להביא למשחק המלא לפני כולם. הסבב הראשון של השחקנים שיקבלו הרשאה ל-CTE יבחנו את העדכון החדש של המשחק שצפוי להגיע בחודש פברואר, ואולי אפילו חלקים מה-DLC החדש שאמור להגיע בקרוב למשחק- They Shall Not Pass. 

ההזמנות הראשונות ל-CTE בדרך כעת למספר משתמשים שנבחרו מראש ולכמה שחקנים ותיקים. ניתן יהיה להפעיל את הקוד ב-Origin וכך בעצם לקבל הרשאה למשחק. במידה ולא נבחרתם בסבב הזה, אתם תוכלו להירשם דרך אפליקציית ה-Battlefield Companion שזמינה ל-iOS ולאנדרואיד ומשם לגשת לתפריט ה-Home ולבחור ב-Community Test Environment. לאחר שתסכימו לתנאים ואכן תצליחו להשיג הזמנה, המשחק יתווסף בתיקיית המשחקים שלכם ב-Origin כמשחק נפרד. כמובן שתהיו חייבים להיות משתמשי Premium בשביל להנות מה-CTE.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י