הרשמה

Games With Gold - נחשפו המשחקים של חודש ינואר

האם מיקרוסופט תמשיך לספק לנו משחקים מצויינים?

החודש נקבל את העונה השנייה של Killer Instinct יחד עם Rayman Origins

שוב פעם הפעם הזאת בחודש הגיעה. הגיע הזמן לקבל משחקים בחינם! מיקרוסופט קצת הורידה הילוך החודש הזה, אך עדיין הצליחה לספק לנו כותרים לא רעים בכלל. אז מה יחכה לנו לשנה החדשה?

World of Van Helsing: Deathtrap

משחק ה-Tower Defence הראשון של החודש יאפשר לכם ולשלושה שחקנים נוספים לקבל את ההזדמנות לעצור את כוחות האופל המנסים להיכנס אל העולם שלנו. המשחק מבוסס על היקום של Van Helsing ויביא עימו כמות לא מבוטלת של פרצופים מוכרים.

World of Van Helsing: Deathtrap יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One החל מה-1 ועד ה-31 לינואר.

Killer Instinct Season 2 Ultra

Killer Instinct, משחחק המכות המעולה שקיבל את חייו מחדש תחת מיקרוסופט ו-Iron Galaxy, הצליח מחדש לשבות את לבבות המעריצים ולזכות מחדש במעמד שהיה לו לפני יותר מ-20 שנים בתור אחד ממשחקי המכות הפופולריים בעולם. לאחר שחילקה לנו בשנה שברה את העונה הראשונה, מיקרוסופט מחלקת לנו את העונה השנייה של המשחק שתצטרף לכם עוד לוחמים ותחפושות להנות איתן.

Killer Instinct Season 2 Ultra יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One החל מה-16 לינואר ועד ה-15 לפברואר.

The Cave

המשחק הראשון שנקבל לשחקני ה-Xbox 360 יהיה The Cave. מדובר במשחק הרפתקאות אשר יוציא אתכם עם חבורה לא הכי אידאלית להרפתקאות, אך מלאת כוח רצון. במהלך ההרפתקה שלכם תצטרכו לפתור פאזלים, להשתמש אחד בשני וכמובן לחקור את נפלאות המערה.

The Cave יהיה זמין לשחקני ה-Xbox 360 וה-Xbox One החל מה-1 ועד ה-15 לינואר.

Rayman Origins

משחק הריימן שהחזיר את הברנש הצרפתי אל התודעה. ב-Rayman Origins תוכלו לשחק לבד או עם חבר במגוון לא מבוטל של שלבים מגניבים אשר רמת הקושי שלהם מאוזנת ונותנת גם לשחקני פלטפורמה מתחילים להבין את העסק. 

Rayman Origins יהיה זמין לשחקני ה-Xbox 360 וה-Xbox One החל מה-15 ועד ה-31 לינואר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י