הרשמה

שלושה ספרים המבוססים על Mass Effect Andromeda יגיעו בשנה הבאה

הספרים יעזרו לנו ללמוד על היקום הרחב של Andromeda

בינתיים, הספר הרביעי שהיה אמור להיות החולייה המקשרת בין המחשק החדש והספרים אל הסרט, נגנז

חברת ההוצאה לאור Titan Books הודיעה כי Mass Effect Andromeda יזכה לקבל שלושה ספרים המבוססים עליו, כשהראשון מבינהם הנקרא - Mass Effect: Nexus Uprising אמור להגיע אלינו כבר במרץ 2017.

הספרים הבאים שיגיעו לאחר Nexus Uprising יהיו Mass Effect: Annihilation ו-Mass Effect: Initiation. החברה אמרה כי בעוד הספרים אמורים לתת סיפור רקע רחב יותר ליקום של Andromeda, היא עדייין מעדיפה לא לחשוף פרטים רבים מדי על העלילה.

בעבר היה תכנון להוציא ספר רביעי שיהיה חלק מהסיפור של Andromeda ויכתב ע"י מק וולטרס (Mac Walters) המפיק היצירתי של Mass Effect Andromeda, אך לפי שאיך המצב נראה עכשיו, החברה העדיפה להקפיא את העבודה עליו. 

וולטרס דיבר על השותפות החדשה יחד עם Titan Books: "כשהכרזנו לראשונה על שיתוף הפעולה עם Titan, הרעיון היה שאני אכתוב את הספר הרביעי, שיהיה חולייה מקשרת לסרט - שהוא עדיין משהו שאנחנו חושבים לעשות. אך כשהפכתי להיות המפיק היצירתי של אנדרומדה, הוא הפך להיות המטרה העיקרית שלי. אז מה שאמרנו היה, תראו, אנחנו נוציא את הספר הרביעי, אך רק לאחר שנראה איך שלושת הספרים הראשונים התאקלמו".

אותו סרט של Mass Effect עליו מדבר וולטרס, הוכרז לראשונה ב-2010 ומאז נמצא בגהנום הפקתי, כשאף אחד אינו מוכן להתחייב לגמרי אל הפרויקט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י