הרשמה

נינטנדו עבדה על משחק הדומה ל-Minecraft ל-N64

שיגורו מיאמוטו חושף כי בעבר החברה היפנית תכננה ליצור משחק דומה מאוד ל-Minecraft

מה היה קורה עם אחד המשחקים הגדולים ביותר בעולם היה נעשה ע"י נינטנדו?

Minecraft מוכר בעולם בזכות משחק הפיקסלים המדהים שכבש מיליוני שחקנים מרחבי העולם בזכות החופש והיצירתיות שהוא מאפשר לשחקניו. המשחק שנעשה ע"י הסטודיו הקטן - Majong, הפך להיות להיט מיידי ועד היום זוכה לקצור את פירות ההצלחה שלו. אז דמיינו מה היה קורה אם נינטנדו הייתה מקדימה את החברה הקטנה ומשחררת את המשחק תחת הבלעדיות שלה. 

שיגורו מיאמוטו (Shigeru Miyamoto), המוח מאחורי Super Mario, Donkey- Kong ועוד משחקים רבים אחרים, התראיין למגזין Gilxel וחשף כי בעבר נינטנדו הייתה קרובה לפיתוח משחק דומה על קונסולת ה-N64: " אני מאוד אוהב את Minecraft, אך זה יותר מגיע מנקודת מבט של משהו שאני הייתי אמור להכין. ערכנו לא מעט ניסויים עם משהו דומה בתקופה של ה-N64. זה עדיין מרגש מאוד לראות איך הם הפכו את הרעיון למוצר קיים".

אז אכן ניתן לשמוע את ההתלהבות של מיאמוטו בנוגע ל-Minecraft, אך האם זה אומר כי אם נינטנדו הייתה יוצרת את המשחק הוא היה זוכה לאותה רמת התעניינות כמו המשחק המקורי? בראיון שנתן ב-2014, מיאמוטו אמר כי בעוד הוא מעריך את הרעיון של Minecraft, היה משנה אותו כדי שיתאים יותר לילדים ביפן. אז יכול להיות שעדיף לנו עם היצירה של Majong מאשר ניסיון של נינטנדו, אך כנראה שלעולם לא נדע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:06 12.12.2016 | time commando time commando (אורח)

    קוראים להם mojang לא majong. אני רק אומר.

  2. 2

       | פורסם ע"י