למרות הגעה מאוחרת לתחום, משקפי המציאות המדומה של סוני מקדימות את ה-Oculus Rift וה-Vive בדרך לפסגה
למשקפי המציאות המדומה של סוני, ה-Playstation VR לקח אמנם הכי הרבה זמן להגיע לשוק, אבל כבר עכשיו ניתן לומר שהם שולטים בתחום ומקדימים בהרבה את המתחרות מפייסבוק ומ-HTC.
סוני השיקה את ה-Playstation VR בחודש אוקטובר האחרון לאחר מספר לא מבוטל של דחיות, למרות זאת מדובר במכשיר המציאות המדומה המצליח בשוק כיום. כך דווח ע''י אתר VentureBeat. ע''פ המקור, נתח השוק של סוני בתחום ה-VR עומד היום על 30%, כאשר משקפי ה-Oculus Rift של פייסבוק עם 11% ומשקפי ה-Vive של HTC עם 6% בלבד. הפרטים הללו הם חלק מניתוח נרחב שבוצע ע''י 01consulting, חברת חקר שוק שאספה פרטים בתחום ה-VR כבר מספר חודשים וכעת הגיע למסקנה המדוברת. הניתוח כולל 30 חברות עולמיות ביחד עם כ-40 מוצרי VR שונים.
אחת הסיבות שה-Playstation VR כל כך מצליח בתחום היא בגלל המחיר הדי זול שלהם ביחס למתחרות, והעובדה שלהמון אנשים יש קונסולת PS4 שמאפשרת להם לעשות שימוש במכשיר. אם חשבתם שלמחיר יש השפעה גדולה, תביטו בנתונים של גוגל ותראו שרק 8% משתמשים ב-Google Cardboard. מדובר במשקפי מציאות מדומה מקרטון זולות מאוד אך ללא פלטפורמה מסודרת כמו ה-PS4.
תוכלו לראות שבתרשים מופיעות חברות נוספות שמחזיקות בטכנולוגיית VR אולם הנתונים שלהם די נמוכים ביחס לגדולות בתחום.
תגובות
1
17:33 06.12.2016 | גל (אורח)
זה ברור, כי מכל המתחרים (חוץ מגוגל), רק לסוני היה את האומץ להוזיל את המחיר.
2
19:15 06.12.2016 | טל (אורח)
מספרים מונפצים
לסמסונג יש הכי הרבה משקפיים בחוץ
וחוץ מזה הם שמים בקטגוריה קסדות מכל מיני קטגוריות שלמעשה אלה מוצרים שונים לחלוטין אחד מהשני
כתבה מיותרת
3
22:16 06.12.2016 | לוני (אורח)
כתבתי על זה בדף שלי שמוקדש לVR כבר ב25/11:
https://www.facebook.com/PSVRISRAEL/
4
| פורסם ע"י