הרשמה

DICE מפרסמת פרטים על 5 משימות קמפיין ב-Battlefield 1

תקציר של 5 משימות מתוך Battlefield 1

DICE מפרסמת 5 משימות מתוך Battlefield 1 יחד עם סרטונים

המפתחת של Battlefield 1, חברת DICE מפרסמת היום פרטים על 5 משימות קמפיין ב-Battlefield 1, וזה כולל בין היתר תקציר ואפילו סרטון קצר שיכין אותנו לקראת מה שעלול לבוא בעוד כשבוע כשהמשחק יושק רשמית. טרם ברור כמה משימות יהיו בסופו של דבר בגרסא הסופית של המשחק, אבל בכל זאת, הנה בכל זאת תקציר על כל משימה:

Friends in High Places

בעלות הברית מפסידות את קרבות האויר. הטייסים הבריטיים מתקשים להתמודד עם הטייסים הגרמנים, כשאורך החיים הממוצע של טייס באוויר הוא כ-17 ימים. אנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים ולמרות הסיכויים הקלושים הללו לנסות ולכבוש את השמיים מעל החזית המערבית. קרבות אוויר עזים, מפגשים בלתי צפויים וסיפור נפלא של ידידות מחכים לנו. 

Nothing is Written

במדבריות של המזרח התיכון, שבטים ערביים מורדים נגד הדיכוי של האימפריה העותמאנית. הארטילריה הכבדה של העותמאנים גורמת למורדים הערביים לעבור לשימוש של סוסים ונשקים. כלוחם בדואי שמשרת תחת פיקודו של המפקד הבריטי הדגול לורנס איש ערב, עליך למצוא דרך להתעלות על הטכנולוגיה של האויב שלך ולהרוס את הנשק הקטלני שלהם. 

Through Blood and Mud

בסתיו 1918, הכוחות הבריטים מתכוננים למתקפה גדולה על העיר קמברה, צרפת. ביחד עם תמיכת טנקים, הפיקוד של בעלות הברית מאמין שפריצת הדרך היא אכן אפשרית. אבל לטנק סימן 5 הבריטי יש בעיה אחת עיקרית: הוא לא אמין. הצטרפו אל גדוד של טנקים בלתי מתפקדים הלוחמים את דרכם מעבר לקווי האויב בזמן שהם לומדים לעבוד כצוות. 

Avanti Savoia

האימפריה האיטלקית והאימפריה האוסטרו-הונגרית הגיעו למבוי סתום בהרי האלפים. מוקפים בהרים מושלגים, אף צד לא יכול להביס את אויבו. בנתיים, הרגימנט האיטלקי מכין מתקפה לא שגרתית. הצטרפו לקרב בין הכוחות האיטלקיים והאוסטרים על מבצר אסטרטגי. 

The Runner

האימפריה הבריטית פותחת חזית חדשה כאשר הצי של האימפריה העותמאנית מתחיל לפלוש. הספינות מגיעות ביחד עם כחצי מיליון חיילים. התפקיד של הדמות אותה נגלם הוא רץ שיצטרך להעביר הודעות חשובות של חיים ומוות בין החזיתות תוך כדי הפצצות כבדות של האויב. 

Battlefield 1 יגיע ב-21 לאוקטובר עבור המחשב האישי, Xbox One ול-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:16 13.10.2016 | WarFox89 WarFox89

    אחלה תרגום, תודה!

  2. 2

       | פורסם ע"י