הרשמה

Pokemon Go Plus מגיע ל-Apple Watch

המשחק המוצלח מגיע גם לשעון החכם

עכשיו אפשר לצוד פוקימונים גם באמצעות השעון החכם

אמש, בנוסף להכרזת האייפונים החדשים והשעון החכם החדש, חברת Niantic Labs הכריזה שגרסא חדשה ומיוחדת של המשחק בשם Pokemon Go Plus מגיעה לשעון החכם של אפל.

היתרון העיקרי של Pokemon Go בשעון החכם הוא שאנחנו לא צריכים לשמור את הסמארטפון שלנו קרוב אלינו, כלומר גם אם אנחנו בלי הסמארטפון, זה לא ימנע מאיתנו להמשיך לשחק עם השעון. אנחנו כמובן נקבל הודעה מיוחדת כאשר פוקימון מסוים יופיע באזור שלנו, ואפילו נקבל התראה על Pokestops שנמצאים קרוב אלינו. בנוסף, Pokemon Go Plus תציג עבורנו נתונים סטטיסטיים בולטים כמו הרמה שלנו וכמה מרחק נותר לביצה לבקוע. דבר מעניין נוסף הוא שהמשחק מתחבר ישירות לפונקציות אחרות בשעון שנוגעות לתחום הספורט והנתונים האישיים שלנו בתחום כמו כמות הצעדים ועוד. החיסרון הבולט הוא שלא תהיה אפשרות להסתכל במפה בשעון ולנווט-בשביל זה אנחנו עדיין נצטרך את הסמארטפון.

ב-Niantic Labs אומרים שמאז השקת Pokemon Go, המשחק הורד כ-500 מיליון פעם והמשתמשים הלכו בערך כ-4.6 מיליארד קילומטר. אולי הנתונים המרשימים הללו לא בדיוק ימנפו את המכירות של ה-Apple Watch, אבל בהחלט מדובר בתוספת מעניינת שרק עושה טוב לקטגוריית השעונים החכמים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:30 08.09.2016 | M.G. M.G. (אורח)

    אין סאונד בסרטון

  2. 2

    01:07 09.09.2016 | gameon gameon

    היי M.G, הסרטון עודכן ובעיית הסאונד נפתרה.

  3. 3

       | פורסם ע"י