הרשמה

Killing Floor 2 מגיע למחשב ול-PS4 בעוד שלושה חודשים

Killing Floor 2 יציב אתכם מול איום חדש, כממשלות העולם וכוחות הביטחון כבר מזמן לא איתכם

משחק היריות בגוף הראשון יגיע ב-18 לנובמבר

חברת Tripwire Interactive הכריזה היום שמשחק היריות מגוף ראשון הקואופרטיבי שלה, Killing Floor 2 יושק עבור המחשב האישי וה-Playstation 4 ב-18 לנובמבר. 

Killing Floor 2 לוקח אותנו ליבשת אירופה המשותקת אשר חוותה התפרצות יצורים דמויי זומבי הנקראים Zeds, אשר נגרמה כתוצאה מניסוי כושל של Horzine Biotech. היצורים נמצאים בכל מקום, האנושות נמצאת בפני מצוקה, אמצעי התקשורת נפלו, ממשלות קרסו, וכוחות הביטחון הוכחדו באופן שיטתי. המטרה שלנו ושל חברינו היא לחדור לאזורי המחייה של היצורים ולהשמיד אותם עם כל הכוח העומד לרשותנו. 

Killing Floor 2 יתהדר בפיצ'רים מעניינים שרק יעדנו את החוויה שלנו במשחק. המשחק הוא במקור קואופרטיבי, כלומר הוא דורש שיתוף פעולה של חברינו על מנת להשלים את המלאכה במשחק, אך במידה ואינכם רוצים להתחייב לקבוצה, תמיד תוכלו לצאת למשימת סולו ולהתמודד עם היצורים הללו לבד למרות שזה לא מומלץ. בנוסף, המשחק מציג שיטת קרבות ללא נשק חדשה לחלוטין וכמובן אם אתם יותר הטיפוס של נשקים, גם התחום הזה שודרג. אחד הדברים היותר מעניינים שנוספו הוא מצב PvP חדש שבו נוכל להילחם בקבוצה אחת של Zeds כאשר אנחנו בני האדם, ולאחר שכולם מתים להתחלף בקבוצות. גם מערכת ה-Perks שודרגה וכעת יש יותר דגש לסגנון משחק של כל אחד וגם התגמול יהיה בהתאם להישגים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:09 16.08.2016 | למי אכפת למי אכפת (אורח)

    אבל יש כבר killing floor 2 בסטים .
    http://store.steampowered.com/app/232090/
    הכוונה למשחק המלא ? כי זה אירלי אכסס

  2. 2

    11:36 16.08.2016 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    מה שנמצא כרגע בסטים זה Early Access. אנחנו כמובן מתכוונים למשחק המלא :)

  3. 3

       | פורסם ע"י