הרשמה

Battlefield Squads חוזר לסיבוב נוסף

EA לא תפספס את ההזדמנות להראות לנו עוד מ-Battlefield 1 ב-GameScom

האירוע הלייבסטרים של EA חוזר והוא יביא לנו מידע רב על המשחק

מלבד EA Play גולת הכותרת של EA ב-E3 היה אירוע לייבסטרים של Battlefield 1 בשם  Battlefield Squads שנתן לנו הצצה ראשונה למולטיפלייר של Battlefield 1. האירוע הפגיש שתי קבוצות שכל אחת מנתה 32 שחקנים להילחם ב-Battlefield 1. עכשיו חודשיים אחרי E3 מתכננת EA לערוך אירוע דומה בתערוכת Gamescom.

EA אישרה שבמהלך Battlefield Squads של Gamescom נראה מפה חדשה. באירוע הקודם וגם באלפא ראינו רק את המפה- Quentin Scars. בסוף האירוע נקבל גם טריילר חדש למשחק. EA אמרה שהמפה החדשה תביא איתה: ''Trainload of new information'' או בעברית, ''כמות רבה של מידע חדש''. EA בחרה בכוונה במילה ''Trainload'' ויכול להיות שהיא שיחררה לנו טיזר קטן למה שאנו צפויים לראות בלייבסטרים. אחד מהרכבים הענקיים כדוגמאת ספינת האויר שאנו יודעים שיהיה ב-Battlefield 1 היא רכבת משוריינת וחמושה, הרבה אנשים רצו לדעת כיצד המשחקיות ברכבת תעבוד ויכול להיות ש-EA עונה לבקשות והיא תראה אותה בלייבסטרים.

Battlefield Squads יערך ב-16 באוגוסט.

עוד שני פרטי מידע ש-EA אישרה הם: המפה וסוסים. EA אישרה שהמפה שתשוחק באירוע תיהיה מפה מדברית וגם שיהיו בה סוסים. באחד מן הטריילרים ראינו קבוצה של פרשים רוכבת ליד רכבת במפה מדברית, לכן אפשר להסיק שזאת תיהיה המפה שתושחק באירוע. אנחנו גם יודעים שבאירוע יהיו נשקים חדשים שלא היו בלייבסטרים הקודם או באלפא של המשחק. כזכור אנו צפויים לקבל את הבטא הפתוחה של Battlefield 1 אחרי Gamescom. לפני כמה ימים אחד מהמפתחים של המשחק כתב בחשבון הטויטר שלו: ''בדיוק שיחקנו בגירסאת הבטא. אנחנו כמעט שם, יהיו דברים חדשים וכפיים.'' נראה שגם העבודה על הבטא בשלבי סיום ולכן הסיכוי שנראה אותה אחרי Gamescom מרגיש הגיוני מאוד.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י