הרשמה

כמה זמן יקח לנו לסיים את No Man's Sky?

השחקן שקנה עותק מודלף של המשחק אולי הפסיק להעלות סרטונים לרשת, אך הוא מודיע כי לקח לו 30 שעות לסיים את המשחק

זהירות - ספויילרים בגוף הכתבה

משתמש ה-Reddit שקנה עותק מודלף של המשחק, אולי נענה לבקשתה של Hello Games, החברה המפתחת של No Man's Sky, להפסיק להעלות סרטוני גיימפליי של המשחק לרשת, אך הוא עדיין ממשיך לשחרר מידע בנוגע לאורך המשחק והאופי שלו. daymeeuhn כנראה הצליח לרסק הרבה ציפיות של שחקנים במהלך היממה האחרונה, כשהודיע כי הוא הצליח להגיע למרכז היקום, ה-end game של המשחק, תוך 30 שעות. 

הסיבה כי daymeeuhn הצליח לסיים את המשחק בצורה מהירה יחסית לאופי המשחק, היא בגלל אביזר שהצליח להשיג במשחק הנקרא Wrap Jumps, שעזר לו לקפוץ מרחקים גדולים ביקום: "הקצב הלך בצורה רגילה עד שפגשתי את הדבר (Wrap Jumps) הזה, ומשם הכל השתנה בצורה קיצונית".  daymeeuhn ציין כי מציאת ה-Wrap Jumps אינה ניצול של באג או צ'יט במשחק, אלא מצרך הכרחי שמפתחי המשחק בטח שמו בפנים כדי לעזור לשחקנים להתקדם.

למרות ש-daymeeuhn הצליח להגיע אל מרכז היקום תוך 30 שעות,  הוא אומר כי יש לו עוד הרבה דברים לעשות, כולל אירועים מרכזיים בתוך המשחק: "זה לא אומר כי סיימתי את כל האירועים המרכזיים, אך למרות זאת - עדיין לא יצא לי לצלול אל תחתית האוקיינוס הגדול. עדיין לא הרסתי תחנת חלל. ללא ספק יש לי עוד המון דברים לעשות".

אם אתם לא מפחדים מספויילרים, אתם מוזמנים להיכנס אל תוך פוסט ה-Reddit של המשתמש.

No Man's Sky יגיע אל ה-PS4 בתשיעי לאוגוסט, כששחקני ה-PC יצטרכו לחכות שלושה ימים נוספים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:22 08.08.2016 | גוקו גוקו (אורח)

    תבדוק את הPATCH NOTES. המשחק עכשיו יקח 300 שעות לסיים אם אתה מרמה(זה שקנה מEBAY רימה). כל גלקסיה במשחק תהיה עד 10 פעמים גדולה יותר.

  2. 2

       | פורסם ע"י