הרשמה

גרסה 5.0: עדכון חדש מגיע ל-No Man's Sky, והוא מרשים מאוד

העדכון החדש לוקח את המשחק צעד אחד נוסף קדימה הכולל בין היתר שיפור גרפי מרשים, תוכן חדש ושינויים במשחקיות

אה כן, כבר אמרנו שהכל בחינם לגמרי?

מי מכם שאולי היה שם כשהכל התחיל ודאי זוכר את No Man's Sky ואת הפיאסקו הפשוט מטורף שהוא סיפק בימיו הראשונים בשוק כשהוא הבטיח דבר אחד ובפועל סיפק דבר אחר לחלוטין. עכשיו, זה זמן מצוין לחזור להווה ולמה שהוא המשחק כיום - אחד מחוויות העולם הפתוח המרשימות ביותר שנראו אי-פעם בשוק, שממשיכה גם בימים אלה (כשמונה שנים אחרי ההשקה) להתפתח ולהשתדרג, הפעם עם עדכון חדש וגדול למדי העונה לשם "Worlds Part 1". העדכון החדש כמו רבים שבאו לפניו מגיע לכלל השחקנים בחינם לחלוטין, כך שאם כבר יש לכם את המשחק אתם יכולים להנות מהעדכון מבלי לשלם שקל נוסף - ולאלא מכם שאין וחושבים על לנסות, נכון לרגע כתיבת שורות אלה המשחק בהנחה טובה מאוד בסטים, רק 90 שקלים והוא שלכם. גם על-גבי הפלייסטיישן הוא מוצע בהנחה יפה, 80 שקלים, ועל האקסבוקס ניתן לשחק בו באמצעות ה-Game Pass. הוא אפילו זמין למשחק על הנינטנדו סוויץ', שם הוא מוצע נכון לרגע זה בהנחה של 60 אחוז.

אז מה בעצם חדש ב-No Man's Sky ובעדכון "Worlds Part 1"? על-פי סרטון ההצגה של ההרחבה המלווה על-ידי שון מורי (Sean Murray), אחד מיוצרי המשחק המקוריים, העדכון כולל בתוכו שיפורים ושדרוגים ובהם שדרוג גרפי חדש הכולל בין היתר שיפור לנראות ולהשתקפויות של מים, עדכון המוסיף תגובה לרוח לצמחים ועדכון שאמור לשפר מאוד את הנראות של המשחק בכל מה שקשור לעונות ולתרחישי מזג אוויר קיצוניים. ראוי לציין שכבר מההתחלה יחסית הוא היה נראה מאוד מיוחד בהשוואה למשחקים אחרים בשוק, כך שזה די מעניין שלצד כל השינויים במשחקיות ניתן דגש לא פחות חשוב גם לגרפיקה.

מבחינת שינויי משחקיות משמעותיים, השינוי היחסית גדול שיש כאן היא היכולת להנחית את החללית שלכם על-גבי פני המים, זאת לצד מספר כוכבים חדשים שניתן לחקור, יצורים חדשים שניתן לפגוש - מורי ציין שההשראה ליצורים החדשים לקוחה ישירות מהסט של הסרט "גברים בחלל" (אנחנו יותר אוהבים לקרוא לו בשמו הלועזי והוא "Starship Troopers"), כשהסיבה הברורה לכך היא כמובן שגעון ההצלחה המרשים של Helldivers 2 שהכניס את כל המתחרים לדריכות שיא. כמו כן נוספו למשחק סביבות מחקר ובוטניקה שונות וחדשות לחלוטין שלא נראו על אדמת המשחק מעולם. לסיום חתם מורי את דבריו בהצהרה הרשמית שבהתאם לשם העדכון, בהמשך הדרך צפוי להגיע למשחק עדכון גדול נוסף שיוסיף לו אפילו יותר תוכן.

מה דעתכם על העדכון החדש של No Man's Sky? האם תנצלו את ההזדמות ותנסו אותו? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:54 18.07.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    ראתי שהציון לNo Man's Sky לסוויץ הוא 87 אשמח לשמוע את דעתו של מי ששיחק אותו

  2. 2

       | פורסם ע"י