הרשמה

קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים ממשיך לככב בראש הטבלה

ומגיע להכנסות של כמעט ביליון דולר מכל העולם
ad banner

אף אחד לא מצליח לעצור את מכונת הכסף של סרטי ה-MCU

ad banner

שבוע שעבר עדכנו אותכם שקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים סיים את סוף השבוע הראשון שלו בצפון אמריקה עם הכנסות מרשימות במיוחד של 181.8 מליון דולר כשהוא אפילו הצליח להתברג במקום החמישי בטבלת הסרטים עם הסוף שבוע הראשון הרווחי ביותר. עכשיו, אחרי סוף שבוע נוסף, זה נראה שקפטן אמריקה לא נח לרגע והוא עדיין בראש הטבלה עם הכנסות של 72.6 מליון דולר. הישג נוסף הוא שקפטן אמריקה נכנס למקום השמיני ברשמית הסרטים עם ההכנסות הכי גבוהות בסוף שבוע השני בצפון אמריקה.

מעבר להצלחה של הסרט בצפון אמריקה גם בשאר העולם הסרט מגיע להישגים לא רעים בכלל והוא כרגע עומד על הכנסות של 940 מליון דולר מכל העולם. בנוסף, קפטן אמריקה גם הצליח לדחוף את סך כל ההכנסות של סרטי ה-MCU (13 סרטים סך הכל) ל-10 ביליון דולר!

למידע נוסף על קפטן אמריקה, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הביקורת של הסרט, יחד עם סרטון בו עומר סלומון מסביר על ההשלכות של הסרט. שלא תגידו שלא אמרנו שיש שם ספויילרים.

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:33 16.05.2016 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    אני שואל את עצמי האם אתה מודע לכך שאין כזה דבר "ביליון". כי אתה חוזר על זה כמה פעמים...

  2. 2

    01:12 17.05.2016 | איש איש (אורח)

    דווקא יש, אבל בעברית המספר הזה מיוחס לא למיליארד (שזה המספר שהתכוונת אליו) שזה מספר שמתאר אלף מיליונים אלא למספר שמתאר מיליון מיליונים, לכן כדאי שתבדוק את עצמך פעם הבא...

  3. 3

    17:43 17.05.2016 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    אם התכוונת אלי, אז מה שכתבת מאשרר את מה שאני כתבתי. כי מן הסתם הסרט לא הרוויח מיליון מיליונים בקולנוע, אלא אלף מיליונים. בקיצור, נא לערוך ולתקן את זה למיליארד בבקשה. או שתשאירו ככה אם אתם מתעקשים.

  4. 4

    18:34 17.05.2016 | אני אני (אורח)

    "פעם הייתי פה", אתה טועה, כן קיים המונח "ביליון", אבל "איש" לא הסביר את זה כמו שצריך. זה לא נכון (חלקית) שהמספר ביליון מיוחס למיליון מיליונים באופן גורף. זה נכון אך ורק בשיטת ספירה מסויימת! קיימות שתי שיטות ספירה מקובלות, long scale ו short scale. ב short scale, שבה השתמש הכתב, וזו השיטה הנפוצה ברוב העולם, כל הכפלת המספר מיליון בעוד אלף גוררת עליה ב scale, זאת אומרת:
    מיליון כפול אלף = ביליון. כפול אלף = טריליון. כפול אלף = קוודריליון, וכולי. שים לב, "בי" "טרי" "קוואד", שתיים, שלוש, ארבע, עלייה ב scale.
    ב long scale ה scale עולה כשמכפילים בעוד מיליון. זאת אומרת:
    מיליון כפול מיליון = ביליון. כפול מיליון = טריליון. כפול מיליון = קוודריליון, וכולי.
    בשיטה הזו יש מספרי ביניים, של כפולות באלף, והם מספרי ה"יארד"
    מיליון כפול אלף = מיליארד. כפול אלף = ביליון. כפול אלף = ביליארד, וכולי.
    שים לב שהמספר ביליון קיים בשתי שיטות הספירה "פעם הייתי פה", פה הטעות שלך, מילא אם באחת השיטות הוא באמת לא היה קיים והייתי אומר שאתה חצי צודק.
    שתי השיטות נכונות, לכן הכתב לא טעה. אגב, אתה יכול להיות רגוע, אתה לא הראשון ולא האחרון שמתבלבל בגלל זה, נופלות המון טעויות בנושא בהבנה של אנשים במיוחד ממדינות שונות שמשתמשות בשיטות שונות.
    לדעתי האישית ה short scale עדיף ויותר נוח, בו משתמשים גם ברוב העולם, ולכן אני אישית תומך בבחירת המילים של הכתב.

  5. 5

    21:28 17.05.2016 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    "אני" - אז מתי משתמשים במילה מיליארד ולמה אי אפשר להשתמש בה בכתבה הנ"ל? ויותר חשוב, אם כל כך הרבה אנשים מתבלבלים (כי בוא נודה בזה, רוב האנשים לא יודעים על צמד השיטות הללו), למה אי אפשר פשוט להשתמש במילים הנפוצות בשפה שלנו שכולנו הורגלנו להשתמש בהם שנים?

  6. 6

    21:52 17.05.2016 | איש איש (אורח)

    "אני", באופן כללי אתה צודק רק שבשיטה האמריקאית (שאתה כנראה קורא לה שורט סקייל), ביליון זה באמת אלף מיליונים, אבל בישראל החליטו להשתמש במילה של השיטה האירופאית (כאמור "מיליארד") שהפירוש שלה זהה לחלוטין, ככה שאם הכתב מתיימר להיות כתב רציני שכותב ב*עברית* אז עליו לדייק ולומר מיליארד וזאת על אף שבאופן כללי הוא לא טועה.
    לצורך העניין זה יהיה כמו לומר "יושן" במקום "ישן" או "שלוש שבועות" במקום "שלושה שבועות", אם אתה כותב בעברית אז תכתוב ב*עברית*.

  7. 7

    00:02 18.05.2016 | Necromancer Necromancer

    סרט מייגע.

    אנשים קמו ועזבו באמצע.

  8. 8

    20:16 18.05.2016 | אני אני (אורח)

    אפשר להשתמש במילה מיליארד בכתבה הזו, היא תהיה נכונה בדיוק כמו ביליון במקרה הזה. אין לי שום דבר נגד מיליארד, מעולם לא תיקנתי ולעולם לא אתקן מישהו שאומר "מיליארד".
    כמו שאני לעולם לא אתקן מישהו שמודד בפיטים במקום במטרים.
    אני אישית מעדיף את השיטה המטרית, לנהוג בצד ימין של הכביש, ואת ה short scale התקין (ישראל אגב משתמשת ב short scale, פשוט אנחנו קוראים לביליון מיליארד, חוץ מזה אין לנו את מספרי ה"יארד" האחרים. אחרי מיליארד מגיע טריליון, קוודריליון, וכולי בכפולות של אלף. ישראל היא מהמדינות היחידות בעולם שעושות את העירוב הזה, יש עוד כמה מדינות ערביות בודדות שגם עושות את זה)
    ההערה בסוף התגובה הקודמת הייתה דעתי האישית, חוץ מזה כל שאר התגובה הייתה אינפורמטיבית רק כדי להסביר שהמילה "ביליון" נכונה לשונית ומספרית בהקשר הזה (וקיימת), וכמובן לחדד את ההסבר של "איש" לגבי הכימות של המילה (מיליון מיליונים או אלף מיליונים) ולהסביר ששניהם נכונים פשוט בשיטות שונות.
    זה מסובך, זה מיותר, זה עוד אחד מהדברים האלה שאנחנו כאנושות פשוט לא מצליחים להגיע להסכמה קולקטיבית עליו, אבל זה נכון, וזה לא אותו הדבר כמו לדבר עם שגיאות לשוניות.
    אגב, ההתעקשות של האקדמיה העברית וארגונים דומים בעולם לקבע חוקי שפה שלא ניתנים לשינוי מזיקה לתרבות האנושית, אבל זה כבר דיון אחר.

  9. 9

       | פורסם ע"י