הרשמה

Borderlands 3 הוכרז

Gearbox הכריזה כי לאחר שסיימה סופית עם Battleborn ותכני ה-DLC העתידיים, היא מתפנה לפיתוח של משחק ההמשך לסדרה

לאחר שנה של שמועות, אנחנו סוף סוף שומעים על תחילת העבודה של Gearbox על Borderlands 3. ומי היא הדמות החדשה שתצטרף למשחק החדש?

זה לא סוד שסדרת Borderlands היא הקלף החזק ביותר של המפתחת Gearbox ואחד הזכיונות החשובים של 2K. זה גם היה ברור שזה רק עניין של זמן עד ש-Borderlands 3 יגיע אלינו, בייחוד לאור השם של משחק הביניים - "The Pre-Sequel" (הקדם-המשך). ועדיין, תמיד נחמד לשמוע ש-Borderlands 3 כבר קיים וככל הנראה נמצא בפיתוח כבר בימים אלה. במהלך כנס PAX East, נציגי חברת Geabox אישרו כי החברה החלה את העבודה על Borderlands 3, לאחר שהחברה סיימה לפתח את Battleborn ותכני ה-DLC העתידיים שאמורים לצאת.

"זה לא סוד. מן הסתם הולך להיות Borderlands נוסף", אמר מנכ"ל ונשיא Grearbox רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford). "אנחנו אפילו לא יודעים איך אנחנו הולכים לקרוא לו. יכול להיות שאפילו נקרא לו Borderlands 4".

ראש מחלקת הקריאייטיב של Gearbox מייקי ניומן (Mikey Neumann), שנתן את קולו במשחקי Borderlands הקודמים לדמות סקוטר (Scotter), אמר כי במהלך שיחות הנוגעות לעלילת המשחק החדש; נוכל אולי לראות לראשונה את דמותו של הבן של סקוטר, סקופר (Scooper). הוא אמר כי הוא רוצה שהדמות תהיה מעוצבת בצורה של תותח, אך ציין כי שום דבר אינו סופי.

החברה הודיעה כי בשל העבודה על Battleborn בנוסף לסדרת Borderlands נוכל לצפות לכמות מכובדת של Easter Eggs בשני המשחקים.

זו לא הפעם הראשונה שאנו שומעים על כך ש-Gearbox תחל את עבודתה על Borderlands 3 כשתסיים את הפיתוח של Battleborn. כבר בשנה שעברה הודלף כי חבר המנהלים של Gearbox אישר את תחילת העבודה על המשחק החדש בסדרה לאחר סיום הפיתוח של Battleborn.

למרות ההכרזה החברה עדיין לא שחררה תאריך השקה משוער או אפילו על אילו קונסולות Borderlands 3 יהיה זמין.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:04 24.04.2016 | יעקב, יעקב, (אורח)

    תיקון אחד למה שכתבת - ה-Pre-sequel נקרא כפי שהוא נקרא מכיוון שהוא מספר את הסיפור של הנדסום ג'ק וכיצד הוא הפך להיות אותו נבל שרמנטי, חלקלק ופסיכופטי שכולנו למדנו לאהוב. מדובר על "קדם המשך" להמשך לבורדרלנדס המקורי, הלא הוא בורדרלנדס 2. ולכן, השם שלו לא רמז בשום דרך או צורה על המשחק השלישי בסדרה.

    אני חושב ששווה לכם לתקן את זה, חלק מהאמינות שלכם כאתר סיקורי משחקים.

  2. 2

    17:53 25.04.2016 | איי... איי... (אורח)

    Borderlands... אחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי בחיי. אני מקווה ש-Borderlands 3 יחזור לשורשים ויהיה כמו המשחק הקלאסי, והפחות גימיקי\meme-ish שאנטוני בורץ' תקע פנימה. בכלל, אני שמח שאותם הכותבים של המשחק הראשון מתעסקים איתו ולא הוא

  3. 3

    16:06 15.09.2016 | zero zero (אורח)

    סןף סוף זה הוכרז ייייייייייששששששש

  4. 4

    13:03 08.11.2016 | מאור המלך מאור המלך (אורח)

    יש תאריך יציאה?

  5. 5

       | פורסם ע"י