הרשמה

שמועה - האם נינטנדו הולכת להחיות את Beyond Good and Evil?

החברה היפנית עשויה להיות זו שתציל את הזכיון האהוב ותביא את משחק ההמשך המצופה

האם ההצלחה של Bayonetta גרמה לנינטנדו להתנסות עם פרויקטים נוספים?

ע"פ שמועה שפורסמה היום ב-Destructoid, נראה כי נינטנדו הולכת לממן את הפיתוח של Beyond Good and Evil 2 לקונסולת ה-Nintendo NX. זכיון Beyond Good and Evil 2 נמצא בבעלותה של חברת יוביסופט. במהלך השנים יוביסופט הודיעה כי היא לא שכחה את אהבת הקהל למשחק וראשון והבטיחה שיש למעריצים סיבה להאמין שיגיע המשך למשחק, אך עד כה מעולם לא ראינו שום תוכן מלבד הצהרות נקודתיות.

השמועה מגיעה מפיו של אלקסנדר מאייר(Alexander Maier), כתב של Dual Pixals שחשף בעבר את פרויקט ה-IllumiRoom של מיקרוסופט ואת צורות האבולוציה החדשות של פוקימון. כדי לגרום לעסק להרגיש אפילו יותר אמין, אפשר לראות רמז נוסף בראיון המפתחים של Beyond Good and Evil עם טים שייפר(Tim Schafer) ומייקל אנקל(Michel Ancel), בו הם מציינים את שמו של שיגרו מיאמוטו (Shigeru Miyamoto), מעצב בכיר בנינטנדו שהיה בורג מרכזי ביצירת סדרת המשחקים של סופר מריו, זלדה ודונקי קונג, בדקה ה-48.

זו לא הפעם הראשונה שנינטנדו מצילה משחקי המשך. החברה היפנית לקחה על עצמה את המימון של משחק ההמשך ל-Beyonetta והפכה את Bayonetta 2 לכותר בלעדי ל-Wii U. ההצלחה של Beyonetta 2 אולי עזרה לנינטנדו לקבל את ההחלטה למקרה הזה.

האם נזכה לראות את Beyond Good and Evil 2 על קונסולת ה-Nintendo NX, או בכלל? בינתיים אנחנו ממשיכים להחזיק אצבעות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:25 04.03.2016 | DrizziTx DrizziTx

    מהמשפט שכתבת נשמע כאילו טים שייפר קשור איכשהו ךיצירת beyond good and evil, והוא לא

  2. 2

    19:08 04.03.2016 | aiden aiden (אורח)

    יכול להיות שפשוט נינטנדו ויוביסופט יעבדו יחד

  3. 3

       | פורסם ע"י