הרשמה

Hitman קיבל טריילר שחושף אותנו ל"עולם ההתנקשויות"

ההזמנות מראש נפתחו ונעות בין 15$ ל-60$

המשחק החדש בסדרת Hitman יחל בקרוב את הבטא הסופית לפני ההשקה, אם תזמינו מראש תקבלו גישה מובטחת

אנחנו מקווים שהספקתם להתעדכן בפורמט ההשקה החדש של Hitman, כי האקשן מתחיל בקרוב מאוד וההזמנות מראש כבר נפתחו. משחק האקשן המצופה לא יושק כמקשה אחת אלא בפרקים תקופתיים, כאשר הפרק הראשון יגיע אלינו במרץ הקרוב וייקח אותנו לפריז. באפריל נקבל פרק חדש באיטליה, וחודש מאוחר יותר במרוקו, וכך התוכן של המשחק יגדל ויתרחב עם כל חודש שעובר. הטריילר למטה לא חושף פרטים מתוך המשחקיות או המשימות, אך הוא מדגיש בפנינו שהעולם של Hitman הוא עולם הנשלט על ידי מתנקשים - ואנחנו ממש לא היחידים בסביבה. מבחינה עלילתית נוכל לצפות למשהו בסגנון סדרות אקשן כמו "הרשימה השחורה", כשכל פרק פותח ומסיים משהו אבל תמיד משאיר קצה פתוח לפרק הבא.

תוכלו להזמין את המשחק בשתי גרסאות דרך Steam ו-PSN: "החוויה המלאה" (Full Experience) תעלה לכם 60$ ותכלול את כל הפרקים המתוכננים למשחק המלא, ותוכלו להסתפק גם בפרק הפרולוג בלבד שיפתח לכם את התוכן שיהיה זמין עם ההשקה במרץ, במחיר של 15$ בלבד. בשני המקרים, המזמינים מראש יקבלו גישה מובטחת לבטא שתתחיל על ה-PS4 ב-12 לפברואר, ועל המחשב ב-19 לפברואר. שחקני ה-PS4, אגב, יקבלו תוכן נוסף בצורת 6 חוזים על חיילי עלית לשעבר שביצעו פשעי מלחמה. החוזים יקחו אותנו ברחבי כל העולם: ארה"ב, מרוקו, יפן ועוד. 3 מהחוזים יהיו זמינים עם השקת המשחק במרץ, ו-3 האחרים יתווספו למשחק בהמשך השנה.

הפרק הראשון של Hitman יושק ב-11 למרץ עבור ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:23 04.02.2016 | חחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחח (אורח)

    בבקשה תודיעו אם יהיה את ה"טריק" שהיה ב-the division(עם הבטא) כדי שנוכל לנסות גם כי למה שאני אעשה הזמנה מוקדמת אם אני לא ניסיתי את המשחק?

  2. 2

       | פורסם ע"י