הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של נובמבר

Dirt 3, Dungeon Siege 3 ועוד!

אילו משחקים חינמיים מחכים למנויי ה-Xbox Live Gold בחודש נובמבר?

לכבוד עומס ההשקות של חודש נובמבר, מיקרוסופט החליטה לקחת את העניינים בקלות ויצאה מנקודת הנחה שרוב המשתמשים שלה דווקא יעדיפו לבלות את זמנם ב-Halo 5 או Black Ops 3 במקום עם המשחקים החינמיים למנויי Xbox Live Gold. ההיצע של החודש נראה טוב עבור משתמשי Xbox 360 ופחות עבור משתמשי Xbox One, לפחות עד ה-12 בנובמבר בו הטלאי החדש יגיע ואיתו תמיכה בכל משחקי ה-Xbox 360 החינמיים. בפועל, החל מהחודש הזה שחקני Xbox One יקבלו 4 משחקים חינמיים בכל חודש - שניים ל-Xbox One ושניים ל-Xbox 360 עם תאימות לאחור. אז מה יש לנו החודש?

Xbox 360

Dirt 3

בין ה-1 ל-15 לחודש תוכלו להוריד את Dirt 3. משחק המירוצים המשובח כבש את הקונסולה בסערה כאשר יצא ב-2011, וקיבל ביקורות מפרגנות. ב-Dirt 3 תקבלו חווית ראלי כמו שאף משחק מירוצים מהדור הנוכחי עדיין לא הצליח לספק.

Dungeon Siege 3

בין ה-16 לסוף החודש תוכלו להוריד את Dungeon Siege 3. במשחק האקשן\הרפתקאות תוכלו לבחור מבין 4 גיבורים ולצאת להרפתקה לבד או עם חבר. את רוב זמנכם תבלו בלחסל מפלצות, להשיג Loot שווה ולחזור על התהליך.

Xbox One

Pneuma: Breath of Life

במשך כל החודש תוכלו להוריד את Pneuma - משחק פאזל\הרפתקאות שיקח אתכם למסע בתוך התודעה ותהליך קבלת ההחלטות שעובר אצל כל אחד מאיתנו על בסיס יומיומי. זה מהמשחקים המופשטים שיגרמו לכם לחשוב ולהיזכר בו הרבה אחרי שסיימתם את המשחק.

Knight Squad

בין ה-16 לחודש ועד ה-15 לדצמבר תוכלו להוריד את Knight Squad - משחק חבר'ה בו אתם משחקים אבירים עם מטרה אחת בחיים - לכסח כמה שיותר אויבים! המשחק כולל מצבי קו-אופ למי שרוצה לשחק ביחד עם חברים ומצבים תחרותיים למי שמעדיף לריב עם החברים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י