מה המפתחים ב-Konami היו צריכים להקריב כדי שגרסת המחשב של המשחק תושק יחד עם הקונסולות?
היום ב-8 בערב יושק Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain ל-Steam והוא נמצא כבר עכשיו בחנויות בארץ. פרט אחרון ומשמח על גרסאת המחשב הגיעה מבמאי המשחק אשר טען כי המפתחים עבדו קשה מאוד כדי להביא לנו את גרסאת המחשב האישי של המשחק, ועוד להקדים את תאריך היציאה שלה.
ע"פ ציוץ בטויטר, Ken-ichiro Imaizumi, במאי המשחק, טען כי "המתכנתים של Konami וויתרו על חופשת הקיץ שלהם כדי לגרום לגרסאת המחשב לקרות." בציוץ המשך שלו הוא אמר: "היה קשה להקדים את המשחק מתאריך ההשקה המקורי (ה-15 בספטמבר). מן הסתם המשפחות שלהם לא מרוצות." מצד אחד זה מאוד נחמד שמתחשבים ככה במעריצים, אבל בעקבות הדיווחים החוזרים ונשנים על יחס משפיל ומזלזל לעובדים ב-Konami - אולי היה עדיף לתת לעובדים לנוח קצת ולהסתפק בתאריך המקורי. מה דעתכם בנושא?
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain יושק היום בערב ל-Steam, ולקונסולות ה-Playstaion 3, Xbox One, Playstation 4 ול-Xbox 360. מתרגשים? גם אנחנו.
גיא דהן - עורך ראשי
משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer
כשאני לא משחק אני: ישן
מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו
תגובות
1
15:13 01.09.2015 | יהונתן (אורח)
לא צריך להתעלל באף אחד בשביל לשחרר מוצר שבועיים לפני...
2
| פורסם ע"י