הרשמה

רוצים לחיות על אי בודד? קנו את Just Cause 3 ואולי תזכו באחד

יש מצב שהאי כבר יהיה מאוכלס עם דיקטטור מרושע וברוני סמים

פעילות חדשה ומטורפת במיוחד של Square Enix מחלקת אי - כן כן, אי אמיתי בלב בים - לשחקן שיגרום הכי הרבה כאוס ב-Just Cause 3

כל אחד התחבט בשלב כזה או אחר בשאלה - מה הייתי לוקח איתי לאי בודד? ובכן, בקרוב תוכלו לענות על השאלה הזו בעצמכם - כשיהיה לכם אי בודד משלכם! Square Enix ו-Avalanche יצאו בפעילות מגניבה במיוחד שתזכה שחקן נחוש אחד באי בודד. גודל ומיקום האי עדיין לא נחשפו, אך בחוקים אוזכר כי ערך האי לא יעלה על 50,000$, וכתחליף נוכל לוותר על האי ופשוט לקחת את הערך הכספי שלו.

אז איך זה עובד? בתור התחלה תצטרכו להזמין מראש עותק של המשחק או לרכוש אותו בחנויות בגרסת ה-"Day 1". לאחר מכן תצטרכו להירשם באתר הפעילות ומשם הכל בידיים שלכם. המנצח בתחרות הוא זה שבסוף תקופת הפעילות יצבור את המספר הגבוה ביותר של "נקודות כאוס". איך משיגים נקודות כאוס אתם שואלים? על ידי גרימת כאוס, והרבה ממנו! הפלת מטוסים מהאוויר, פיצוץ גשרים, פיצוץ בניינים, פיצוץ אנשים, פיצוץ פסלים ואם אפשר להשיג כמה שיותר כאלה בו-זמנית, זה מה שייתן לכם את מירב הנקודות. בטריילר מדגישים כי נקודות הכאוס יגיעו בכמויות גדולות יותר לשחקנים המקוריים שיחשבו מחוץ לקופסא, אבל עדיין לא לגמרי ברור איך הן יחושבו ומה שחקנים יצטרכו לעשות כדי להשיג את היתרון.

אגב, לפני שאתם נרשמים לפעילות - שימו לב שהיא פתוחה רק לאזרחי ארה"ב, קנדה, מקסיקו וצ'ילה.

Just Cause 3 יושק עבור המחשב האישי, Playstation 4 ו-Xbox One ב-1 בדצמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י